تریلر بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

استودیوی «دونتناد» (DON’T NOD) و شرکت «فوکوس اینترتینمنت» (Focus Entertainment) شب گذشته تریلر بازی Banishers: Ghosts of New Eden را منتشر کرده‌اند.

داستان این بازی، بر یک زوج عاشق به نام‌های «رِد» و «آنتیا» متمرکز است. زمانی که این دو نفر با همدیگر ازدواج می‌کنند، با یک فاجعه در New Eden مواجه می‌شوند و حالا در این بازی باید با آن مقابله کنند. در تریلر Banishers: Ghosts of New Eden نشان داده شد که «رِد» باید تصمیم بگیرد که آیا به سوگند خود عمل می‌کند تا در نهایت عشق خود را از بین ببرد یا خیر؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد

این بازی، یک اثر نقش‌آفرینی است و هر تصمیمی که بازیکن می‌گیرد، روی داستان تأثیر می‌گذارد. Banishers: Ghosts of New Eden پنج پایان مختلف برای آزاد کردن ارواح در دسترس خواهد بود. مبارزات در این بازی هیجان‌انگیز به صورت همزمان خواهد بود و بازیکن می‌تواند بین شخصیت «رِد» در دنیای واقعی و «آنتیا» در دنیای ارواح جابه‌جا شود و حملات فیزیکی و معنوی را پشت سر هم انجام دهد.

مکانیک گیم‌پلی این بازی جالب است و انتظار می‌رود با داشتن طیف گسترده‌ای از انتخاب‌های روایی، توجه بسیاری را به خود جلب کند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden در تاریخ 13 فوریه 2024 (24 بهمن 1402) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Banishers: Ghosts of New Eden چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *