بازی Tekken 8 در هنگام عرضه 50 هزار بازیکن همزمان در استیم داشت

بازی Tekken 8 در زمان عرضه، موفق به ثبت آمار حدود 50 هزار بازیکن همزمان در استیم شد که نشان می‌دهد تعداد بازیکنان همزمان آن بیشتر از Tekken 7 بوده است.

بازی تکن 8 با وجود برخی مشکلات در بخش آنلاین روی کنسول و رایانه‌های شخصی مواجه شده بود، اما به طور کلی استقبال فوق‌العاده‌ای از طرف بازیکنان داشت. این بازی به لطف جلو‌های بصری عالی و مبارزات بهبود یافته، به بزرگ‌ترین موفقیت «بندای نامکو» (Bandai Namco) در این فرانچایز تبدیل شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


موفقیت بزرگ بازی Tekken 8

Tekken 8 بر روی پلتفرم «استیم» به طور همزمان حدود 50 هزار بازیکن را به خود جذب کرد که تقریباً دو برابر نسخه‌ی قبلی این مجموعه، یعنی Tekken 7 بود.

این دستاورد بزرگی برای Tekken 8 بود. این بازی همچنین از نظر تعداد بازیکنان همزمان در استیم، از Mortal Kombat 1 پیشی می‌گیرد که با تعداد بازیکنان نزدیک به 40 هزار نفر به اوج خود رسید. مورتال کمبت 1 از زمان عرضه، بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده و از این نظر نیز از Mortal Kombat 11 عقب مانده است.

 

بازی Tekken 8

با این حال، Tekken 8 نتوانست از نظر تعداد بازیکنان همزمان به Street Fighter 6 برسد. جدیدترین بازی مبارزه‌ای که شرکت «کپکام» (Capcom) در سال گذشته بیش از 70 هزار بازیکن همزمان را جذب کرد.

نقدها و بررسی‌های بسیار مثبتی برای Tekken 8 ارائه شده و بیش از 85 درصد از بررسی‌های «استیم» این بازی مثبت بوده و امتیاز متاکریتیک آن در حال حاضر 90/100 است. مهم است بدانید که این بازی بر روی PC دارای قفل دنوو (Denuvo) نیست. بازی تکن 8 هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر (PC) در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Tekken 8 چیست؟ آیا از عملکرد این بازی راضی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *