فیلمبرداری فیلم Wicked به اتمام رسید + تاریخ انتشار قسمت دوم

فیلم Wicked که ژانر موزیکال دارد، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2024 است و اخیراً اعلام شد که فیلمبرداری این پروژه به اتمام رسید.

پس از اتمام فیلمبرداری فیلم شرور ، «آریانا گرانده»، با به اشتراک گذاشتن یک عکس، قدردانی خود را نشان می‌دهد. این خواننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی منتشر کرد و با این کار خود از عوامل این فیلم قدردانی نمود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پایان فیلمبرداری فیلم Wicked

او نوشت:

این یک تولید بسیار بزرگ با تعداد زیادی از انسان‌های باهوش بود که در هر بخش به سختی کار کردند. هر فرد که در این فیلم‌ها کار کرد، نه تنها بهترین در زمینه خود بود، بلکه هر روز بیش از یک سال را به یک احساس بی‌نظیر از امنیت… خوشحالی و احترام و هر روز الهام‌بخش کرد.

«گرانده» قرار است در این اقتباس از موزیکال برادوی، نقش «گلیندا» را بازی کند که به دو بخش تقسیم شده و بخش اول آن در تاریخ 27 نوامبر 2024 (7 آذر 1403) منتشر خواهد شد.

«گرانده» از مخاطبان قدردانی کرد و گفت:

تو (جان ام. چو) آن را انجام دادی. من داستان‌های زیادی دارم که منتظرم به اشتراک بگذارم اما الان قلبم به طور واقعی، فیزیکی احساس می‌کند که دیگر هر روز را با این افراد به اشتراک نمی‌گذارم. از محبت شما برای لحظات زیبا و درک‌های زیاد سپاسگزارم.

فیلم Wicked
قدردانی آریانا گرانده از عوامل Wicked

کارگردان نیز یک پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا از همه عوامل تولید قدردانی کند. او در بخشی از متن نوشته بود:

به عنوان یک پروژه سینمایی فوق‌العاده، حمایت گسترده از این تولید سینمایی که در آن شرکت کرده‌ام را احساس کردم یا به طور صریح شاهد آن بوده‌ام.

وی همچنین از بازیگران موزیکال برای اجراهای آنها تشکر کرد که شامل «سینثیا اریوو» در نقش «الفابا»، «گرانده»، «جاناتان بیلی»، «میشل یوه»، «جف گلدبلوم»، «اتان اسلیتر»، «بوئن یانگ»، «ماریسا بوده»، «برونوین جیمز»، «کیلا ستل» و «آرون تئوه» می‌شود.

بعد از انتشار بخش اول فیلم در سال 2024، بخش دوم فیلم Wicked در تاریخ 26 نوامبر 2025 (5 آذر 1404) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Wicked چیست؟ به نظر شما فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *