تاریخ عرضه بازی Open Roads تاخیر خورد + تاریخ انتشار جدید

بازی Open Roads که سبک ماجراجویی دارد، به مدت زمان طولانی توجه بسیاری از بازیکنان را جلب کرده بود و اخیرا اعلام شد که تاریخ انتشار آن به تعویق افتاد.

این بازی با زیبایی‌شناسی چشمگیر خود، نوید تجربه‌ای احساسی را می‌دهد و با حضور دو بازیگر مشهور، «کری راسل» و «کیتلین دیور» در نقش اصلی، موفق به جلب توجه بسیاری شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاخیر در عرضه بازی Open Roads

هرچند که جنبه‌های زیادی از این بازی وجود دارد که توجه بازیکنان را به خود جلب کرده، اما متأسفانه، توسط ناشر «Annapurna Interactive» اعلام شد که بازی با تاخیری کوتاه مواجه می‌شود. این تاخیر باعث شده که تاریخ انتشار Open Roads از 22 فوریه 2024 (3 اسفند 1402) به 28 مارس 2024 (9 فروردین 1403) تغییر یابد.

«Annapurna Interactive» در بیانیه‌ای به «Engadget» اعلام کرد که این تاخیر به منظور تضمین بهترین تجربه برای بازیکنان اتفاق افتاده است. در نظر گرفته شده که این تاخیر، با توجه به شلوغی ماه فوریه، به نفع بهترین ارائه تجربه بازی برای علاقه‌مندان خواهد بود.

بازی Open Roads

در Open Roads، داستان «تس» و «اوپال»، دو شخصیت اصلی، با یک ماجراجویی جاده‌ای آغاز می‌شود که آنها را به کاوش در مجموعه‌ای از املاک قدیمی می‌برد. طی این ماجراجویی، آنها خرابه‌های این مکان‌ها را بررسی کرده و به دنبال خاطرات مدفون در آن‌ها می‌گردند تا حقیقتی گمشده را کشف کنند.

Open Roads برای پلتفرم‌های مختلف از جمله پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی (PC) منتشر خواهد شد. همچنین، این بازی از طریق سرویس Game Pass نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Open Roads چیست؟ آیا منتظر این عنوان هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *