بازی Resident Evil 4 Remake شش میلیون دلار فروخت

«کپکام» (Capcom) به طور رسمی اعلام کرد که فروش بازی Resident Evil 4 Remake به 6.48 میلیون واحد رسیده و طی 3 ماه گذشته 1 میلیون نسخه فروش داشت.

اخیراً، در تاریخ 30 سپتامبر 2023، اعلام شد که فروش نسخه بازسازی بازی رزیدنت ایول 4 به 5.4 میلیون نسخه رسیده است. پس از گذشت یک دوره سه ماهه تا 31 دسامبر 2023، تعداد فروش آن به 6.48 میلیون نسخه افزایش یافت. احتمالاً، اضافه شدن پشتیبانی از PS VR2 به فروش بازی کمک کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش موفقیت آمیز بازی Resident Evil 4 Remake

بازی رزیدنت ایول 4 ریمیک که یک نسخه بازسازی شده از بازی اصلی است، توسط شرکت «کپکام» (Capcom) ساخته و منتشر شد. این بازی به دلیل تبلیغات مداوم و ارائه بروزسانی رایگان برای Playstion VR2 توانست فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

بازی Resident Evil 4 Remake
فروش Resident Evil 4 Remake

رزیدنت ایول 4 یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت «کپکام» توسعه یافته و منتشر شد. داستان این بازی در سال 2004 آغاز می‌شود، زمانی که شخصیت اصلی بازی، «لئون اس کندی» (Leon Scott Kennedy)، یک مامور دولتی، به روستایی در اسپانیا فرستاده می‌شود تا دختر ربوده شده رئیس جمهور به نام «اشلی گراهام» (Ashley Graham) را نجات دهد. در حال حاضر، بازی Resident Evil 4 Remake ریمیک برای PS4، PS5، Xbox Series X/S، PC، iPhone 15 Pro و iPad در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Resident Evil 4 Remake چیست؟ آیا شما هم طرفدار بازی‌های زامبی محور هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *