تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach منتشر شد

در طی رویداد State of Play، تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach که تاکنون پیش‌تر به صورت مخفی نگه داشته شده بود منتشر شد.

بازی Death Stranding ، یکی از نمادین‌ترین بازی‌هایی بود که برای پلی استیشن 4 منتشر شد و اثری است که از ذهن خلاق «هیدئو کوجیما» برآمد. این بازی، با مفهوم عمیق و منحصر‌به‌فرد خود، به عنوان یک برد بزرگ در دنیای گیمینگ شناخته شد و حالا یک نسخه لایو اکشن نیز از آن در حال توسعه است. در رویداد State of Play که شب گذشته به انتشار رسید، سونی تریلر ترسناک و سینمایی بازی Death Stranding 2: On The Beach را به نمایش گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach منتشر شد

تریلر بازی Death Stranding 2 که به دست «هیدئو کوجیما» ساخته شده و «سم» (با بازی نورمن ریدوس)، قهرمان اصلی بازی، در آن حضور دارد، تصاویر جدیدی از دنیای جذاب و مرموز بازی را نشان می‌دهد.

سم با کوله پشتی زرد خود، در مناطق مختلف و شگفت‌انگیز در حال دویدن است؛ اما غافلگیری واقعی زمانی رخ می‌دهد که «سم» دستگیر می‌شود و رخدادهایی غیرمعمول رخ می‌دهد که برای فهمیدن معنای آن‌ها، باید منتظر تریلرها و اعلامیه‌های بیشتر باشیم. تریلر طولانی Death Stranding 2: On The Beach، به جوانب جدیدی از داستان بازی می‌پردازد. علاوه بر حضور شخصیت‌های اصلی، شخصیت‌های جدیدی نیز وارد داستان می‌شوند.

در این تریلر، یک نبرد مهیج بین «هیگز» و یک جنگجوی مکانیکی به نام «BB-28» به تصویر کشیده شده است. تریلر Death Stranding 2 ، سوالات زیادی مطرح می‌کند و نام On the Beach احتمالاً به عنوان قسمتی از بازی با ویژگی‌های عجیب و غریب توصیف می‌شود.

بازی Death Stranding 2: On The Beach به طور رسمی در سال 2025 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این اعلامیه جدید احتمالاً باعث شده تا طرفداران این مجموعه با اشتیاق بیشتری منتظر انتشار این بازی فوق‌العاده شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Death Stranding 2: On the Beach چیست؟ آیا شما نیز منتظر عرضه این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *