بهترین بازی های وایکینگی ؛ معرفی 18 عنوان جذاب برای تمام پلتفرم‌ها

دنیای بازی‌ها بسیار گسترده است و ما در آن‌ها شاهد هیجان و مبارزات چشمگیر هستیم؛ اما تا به حال با بهترین بازی های وایکینگی به دنیای اساطیر سفر کرده‌اید؟

گفته می‌شود که بازی‌های ویدیویی، بهترین نوع فرار به دنیای خیالی قدرت هستند. کدام گیمری از هیجان ناشی از بازی های وایکینگی برای کامپیوتر لذت نمی‌برد؟ مردان شمالی جنگجویان سرسختی هستند که هم از همرزمان خود احترام می‌گیرند و هم در دل دشمنان ترس ایجاد می‌کنند. جای تعجب نیست که سازندگان بازی به داستان‌های جذاب این دنیا علاقه‌مند هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


افسانه‌ها چاه عمیقی از الهام برای خلق محیط‌های گیرا و روایت‌های جذاب هستند. پس عجیب نیست که بازی‌های مبتنی بر اساطیر اسکاندیناوی طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند.

بهترین بازی های وایکینگی

در ادامه لیست بهترین بازی های وایکینگی را مشاهده خواهید کرد. این لیست بر اساس نمرات سایت متاکریتیک نوشته شده است.

بهترین بازی های وایکینگی
بهترین بازی های وایکینگی

داستان خدایانی مانند «اودین»، «ثور»، «لوکی» و سایر خدایان از اساطیر اسکاندیناوی، ثروتی از پتانسیل کشف نشده را ارائه می‌دهند که فقط منتظرند تا به تجربیات دیجیتالی فراموش نشدنی تبدیل شوند. بیایید یک بار برای همیشه به معرفی بهترین بازی های وایکینگی برای کامپیوتر و دیگر پلتفرم‌ها بپردازیم و شما را با این دنیای فوق‌العاده آشنا کنیم.

بهترین بازی‌های وایکینگی برای کامپیوتر، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس

اگر به دنبال گرافیک بالا و مناظر چشم‌نواز در دنیای بازی هستید، پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن و ایکس‌‎باکس بهترین انتخاب‌های ممکن خواهند بود. اگر در یکی از این سه پلتفرم مشغول بازی هستید، عناوینی که در ادامه معرفی می‌شوند را حتما باید تجربه کنید.

Assassin’s Creed Valhalla

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Ubisoft Montreal
  • سال عرضه: 2020
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، ویندوز
  • امتیاز: 80%

سری بازی‌های Assassin’s Creed همیشه به خاطر محیط‌های تاریخی جذابش شناخته شده و بازی Valhalla هم از این قاعده مستثنی نیست. در این نسخه، شما در نقش «ایور»، رهبر یک قبیله وایکینگ، بازی می‌کنید. نکته جالب این است که می‌توانید با یک شخصیت زن یا مرد به عنوان مبارز پیش بروید.

سفر شما مناظر برفی نروژ تا سرزمین‌های صخره‌ای انگلستان را در بر می‌گیرد. شبیه به نسخه‌های پیشین مدرن سری Assassin’s Creed، این بازی یک نقش‌آفرینی گسترده با ماموریت‌های متعددی همراه است. با توجه به محتوای زیادش، Valhalla سزاوار جایگاهی در بین بازی های وایکینگی Ps4 با محوریت اساطیر اسکاندیناوی خواهد بود.

اگر به دنبال کمی المان فراطبیعی هستید، تهیه بسته الحاقی (DLC) به نام سپیده دم رگناروک را در نظر بگیرید. اضافه شدن قدرت‌های اودین، کل تجربه بازی را حتی جادویی‌تر کرده و آن را به یکی از بهترین بازی های وایکینگی تبدیل می‌کند.

Volgarr the Viking

بهترین بازی های وایکینگی
بازی وایکینگ ها
  • شرکت سازنده: Crazy Viking Studios
  • سال عرضه: 2013
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز
  • امتیاز: 76%

بازی Volgarr the Viking با گرافیک پیکسلی زیبا و موسیقی متن حماسی، ادای احترامی به بازی‌های سکوبازی کلاسیک است. شما در نقش یک جنگجو قرار می‌گیرید که مأموریتی مهم دارد؛ نابودی ارتش فافنیر، کوتوله شرور. گرچه پیش‌فرض بازی ساده است، اما با گیم‌پلی‌ای درخشان و بی‌نقص جبران می‌شود.

باید هشدار بدهیم که این بازی اصلا آسان نیست. خودتان را برای سفری پر از دشمن، موانع چالش‌برانگیز و مبارزه با غول‌های نهایی حماسی آماده کنید. اگر به دنبال بهترین بازی وایکینگی می‌گردید که بسیار سخت باشد، این عنوان همان چیزی است که می‌خواهید. فقط یادتان باشد که بارها و بارها شکست خواهید خورد.

Valheim

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Iron Gate Studio
  • سال عرضه: 2021
  • پلتفرم‌ها: ایکس باکس وان، ویندوز، ایکس باکس سری ایکس و سری اس
  • امتیاز: 9 از 10 در استیم

بازی Valheim با اینکه هنوز در دسترسی اولیه (Early Access) قرار دارد، به طرز شگفت انگیزی کامل به نظر می‌رسد. در واقع، آنقدر خوب است که توانسته جایگاهی در لیست ما برای بهترین بازی های وایکینگی و بقا پیدا کند. همانطور که از اسم بازی حدس می‌زنید، داستان آن در دنیایی الهام‌گرفته از برزخ نورس جریان دارد.

وقتی بازی را شروع می‌کنید، در دنیایی با نقشه تصادفی به زمین پرتاب می‌شوید. ماموریت شما نسبتاً سرراست است؛ شکار کنید، بسازید، کاوش کنید و زنده بمانید. در نهایت، هدف نهایی این است که خودتان را لایق ورود به والهالا (بهشت وایکنیگ‌ها) ثابت کنید.

می‌توانید Valheim را به صورت تک‌نفره یا با گروهی تا حداکثر با 9 نفر از دوستانتان تجربه کنید. ساعت‌ها سرگرمی در انتظارتان است. فرقی نمی‌کند به دنبال چالش‌های انفرادی باشید یا ماجراجویی‌های گروهی، Valheim قطعا یکی از برترین بازی های وایکینگی برای کامپیوتر است.

God of War

بهترین بازی های وایکینگی
بازی های وایکینگی Ps4
  • شرکت سازنده: Santa Monica Studio
  • سال عرضه: 2018
  • پلتفرم‌ها: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ویندوز
  • امتیاز: 94%

خدای جنگ (God of War) یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌ها میان عناوین سابقاً انحصاری پلی‌استیشن است. در این نسخه، شاهد تغییر عظیمی در محیط بازی هستیم. «کریتوس» زندگی یونانی گذشته‌اش را پشت سر گذاشته و در قلمرو خدایان نورس زندگی جدیدی را آغاز کرده است. با این حال، آرامش برای او رقم نمی‌خورد.

در اصل، این بازی در ژانر اکشن ماجراجویی قرار می‌گیرد و بر مبارزه و کاوش تأکید دارد. شما می‌توانید در نبردهای تن به تن شرکت کنید، تبر قدرتمند Leviathan را به کار بگیرید و با پیشروی داستان، ابزارهای بیشتری برای نابودی و توانایی‌های ویژه‌ای را آزاد کنید. این عنوان بدون شک برترین بازی وایکینگی برای Ps4 در بازار به شمار می‌رود که مدتی قبل برای ویندوز نیز عرضه شد.

The Banner Saga Trilogy

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Stoic Studio
  • سال عرضه: 2018
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
  • امتیاز: 80%

بهترین بازی های وایکینگی لزوما نباید بر محوریت اکشن باشند. سری بازی The Banner Saga به همراه دنباله‌هایش، The Banner Saga 2 و The Banner Saga 3، گواه این ادعا هستند. این عناوین، بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی با تمرکز قوی بر روایت داستانی بوده و تصمیماتی که بازیکنان در طول بازی می‌گیرند، می‌تواند روی خط سیر داستان تأثیر بگذارد و برخی از انتخاب‌ها حتی از یک نسخه به نسخه بعدی منتقل می‌شوند.

علاوه بر سیستم مبارزه نوبتی و روایت جذاب، سبک هنری باورنکردنی و طراحی شده با دست نیز مورد تحسین کاربران و منتقدان قرار گرفته است. سه‌گانه The Banner Saga یک تجربه اجباری برای کسانی بوده که به دنبال تجربه‌ای آرام‌تر و عمیق‌تر از بازی وایکینگ ها هستند. هر نسخه از این مجموعه به درستی جایگاهی را در میان بازی های وایکینگی برای کامپیوتر کسب کرده است.

Hellblade: Senua’s Sacrifice و Senua’s Saga: Hellblade II

بهترین بازی های وایکینگی
بهترین بازی وایکینگی
  • شرکت سازنده: Ninja Theory
  • سال عرضه: 2017 و 2024
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن 4 (نسخه اول)، نینتندو سوییچ، ایکس باکس، ویندوز
  • امتیاز: 81%

با اینکه شخصیت اصلی بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از اسکاندیناوی شمالی نمی‌آید، اما سفر او با افسانه‌های نقل شده توسط مردان شمابلی پیوند خورده است. در حالی که این بازی در دسته اکشن ماجراجویی قرار می‌گیرد، تنها بخش مبارزه آن نیست که شما را مجذوب می‌کند. هرچند مبارزه نقش مهمی در گیم‌پلی بازی دارد، اما در اصل، این یک بازی هیجان‌انگیز روان‌شناختی است که شما را میخکوب نگه می‌دارد.

شخصیت اصلی بازی از بیماری روان‌پریشی رنج می‌برد. او دائما صداهایی در سرش می‌شنود که هر تصمیمی را که می‌گیرد زیر سوال خواهند برد. به علاوه، او در تمایز قائل شدن بین واقعیت و توهماتش مشکل دارد. این تجربه به طور قطع، Hellblade را به یکی از بهترین بازی های وایکینگی با محوریت اساطیر نورس تبدیل می‌کند.

تنها به خاطر به تصویر کشیدن شخصیت «سنا»، این عنوان به یکی از بهترین بازی های وایکینگی برای کامپیوتر با شخصیت اصلی زن تبدیل می‌شود. دنباله این بازی، Senua’s Saga: Hellblade II که به تازگی عرضه شد، تجربه‌ای دیگر از کابوس‌های روایت‌محور را ارائه می‌دهد، این بار با جلوه‌های بصری و طراحی صدای حتی تاثیرگذارتر. خط داستانی همچنان تاریک، بالغ و جذاب باقی مانده، اگرچه گیم‌پلی هنوز هم نسبتا ساده است. سفر جدید «سنا» در میان سرزمین وایکینگ‌های ایسلند کوتاه اما تاثیرگذار است.

Jotun: Valhalla Edition

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Thunder Lotus Games
  • سال عرضه: 2015
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن، نینتندو سوییچ، ایکس باکس، ویندوز
  • امتیاز: 79%

اگر به دنبال بازی‌های مستقل با الهام از اساطیر اسکاندیناوی هستید، Jotun: Valhalla Edition را امتحان کنید. در این عنوان اکشن با طراحی‌های دستی، شما کنترل «ثورا» را به دست می‌گیرید، جنگجویی که مرگی پر افتخار را تجربه کرده و حالا باید لیاقت خود را برای ورود به تالارهای والهالا ثابت کند.

او باید از قلمروهای مختلف عبور کرده و موجودات غول‌پیکرِ ساخته شده از عناصر طبیعی را شکست دهد. هر پیروزی او را به مناطق جدیدی راه می‌دهد و خدایان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. به عهده بازیکن است که به او در شکست دادن تمام غول‌های نهایی و رسیدن به افتخار ابدی کمک کند. بدون شک شما از هنر زیبا، داستان و گیم‌پلی این بازی لذت خواهید برد.

FOR HONOR

بهترین بازی های وایکینگی
بازی وایکینگی برای Ps4
  • شرکت سازنده: Ubisoft
  • سال عرضه: 2016
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن، ایکس باکس، ویندوز
  • امتیاز: 78%

بگذارید از همان ابتدا موضوعی را روشن کنیم. بازی FOR HONOR از شرکت «یوبیسافت»، یک بازی کامل وایکینگی نیست. این بازی مبارزه‌ای که در دوران قرون وسطی جریان دارد، به شما امکان می‌دهد تا در نقش مبارزی از یکی از پنج گروه بجنگید. بدیهی است که یکی از این گروه‌های قابل انتخاب، وایکینگ‌های سرسخت هستند.

گیم‌پلی بازی روی مبارزات تن به تن تمرکز دارد و دارای یک سیستم مبارزه قوی و تاکتیکی است. بازیکنان انفرادی می‌توانند از یک بخش داستانی هیجان‌انگیز لذت ببرند، در حالی که سایر بازیکنان می‌توانند در حالت آنلاین و در بخش چندنفره، رویارویی‌های جنجالی را با دیگر بازیکنان (PvP) تجربه کنند. اگر به دنبال کمی استراتژی در کنار خشم جنون‌آمیز بربرها هستید، FOR HONOR می‌تواند بازی مورد نظر شما باشد.

Crusader Kings III

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Paradox Development Studio
  • سال عرضه: 2020
  • پلتفرم‌ها: پلی استیشن، ایکس باکس، ویندوز
  • امتیاز: 91%

یک مورد دیگر از بهترین بازی های وایکینگی در لیست ما وجود دارد که به طور خاص در دسته بازی‌های ویدیویی با محوریت اساطیر اسکاندیناوی قرار نمی‌گیرد، اما این عنوان، Crusader Kings III، به شما امکان می‌دهد تا در نقش مردمان شمال بازی کنید.

این عنوان یک بازی نقش‌آفرینیِ استراتژیِ گسترده است که در قرون وسطی جریان دارد. نقش بازیکن، رهبری یک سلسله از فرمانروایان و رساندن آن به شکوه و جلال در طول نسل‌های متمادی است.

اگر از این نوع گیم‌پلی خوشتان می‌آید، اما احساس می‌کنید محتوای کافی در مورد وایکینگ‌ها وجود ندارد، خبرهای خوبی برایتان داریم. یکی از بسته‌های الحاقی (DLC) موجود، Crusader Kings III: Northern Lords، ویژگی‌های زیادی را به ارمغان می‌آورد که با جنگجویان اسکاندیناوی مرتبط است.

Expeditions: Viking

بهترین بازی های وایکینگی
دانلود بازی وایکینگی برای کامپیوتر
  • شرکت سازنده: Logic Artists
  • سال عرضه: 2017
  • پلتفرم‌ها: ویندوز
  • امتیاز: 74%

باز می‌گردیم به بازی‌های کامل وایکینگی روی پلتفرم کامپیوتر. بازی Expeditions: Viking یک عنوان نقش‌آفرینی تاکتیکی گروهی است که در آن شما رهبر یک قبیله وایکینگ را برعهده می‌گیرید. وظیفه شما این بوده که افتخار را برای قوم خود به ارمغان بیاورید که می‌تواند از طریق تجارت و رونق اقتصادی یا روش سنتی‌تر، یعنی یورش و غارت به دست آید.

با وجود سروکار داشتن با جنگجویان بی‌رحم، تنها تکیه کردن بر زور کافی نیست. برای موفقیت، باید از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خوب استفاده کنید. هر تصمیمی که می‌گیرید و هر نبردی که با آن روبرو می‌شوید، تأثیر قابل توجهی بر ماجراجویی‌های آینده شما خواهد داشت. مطمئن شوید که برای عواقب اعمالتان آماده هستید.

Tribes of Midgard

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Norsfell
  • سال عرضه: 2021
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز، ایکس باکس سری ایکس و سری اس
  • امتیاز: 73%

نیروهای راگناروک از راه رسیدند! در بازی Tribes of Midgard، وظیفه شما محافظت از دانه درخت مقدس ایگدراسیل است. برای انجام این کار، باید با تمام خطرات رایج در بازی‌های اساطیر نورس روبرو شوید. خوشبختانه، در این ماموریت تنها نیستید، زیرا درخواست کمک از حداکثر 9 بازیکن دیگر هم ممکن است.

از نظر گیم پلی، ToM یک بازی نقش آفرینی بقا با سرعت بالا است. انتظار داشته باشید ساعت‌ها را صرف کاوش در دنیای تولید شده به صورت رویه‌ای (تصادفی)، پیدا کردن مواد برای ساخت و ارتقاء سلاح‌ها و زره‌های خود کنید.

داشتن بهترین ابزارهایی که می‌توانید به دست آورید، ضروری است، زیرا مبارزه نیز بخش عظیمی از این بازی خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با انتخاب بین دو حالت اصلی، حماسه (Saga) که بر داستان تمرکز دارد یا بقا (Survival) با آزادی عمل بیشتر، از تجربه آن لذت ببرند. این عنوان بدون شک یکی از جذاب‌ترین بازی های وایکینگی Ps4 است که حتما باید آن را تجربه کنید.

Bad North: Jotunn Edition

بهترین بازی های وایکینگی
بازی وایکینگ ها
  • شرکت سازنده: Plausible Concept
  • سال عرضه: 2018
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز، اندروید و IOS
  • امتیاز: 84%

اجازه بدید کمی تغییر رویه بدهیم و سراغ بازی Bad North: Jotunn Edition برویم. بهترین بازی وایکینگی معمولا به شما اجازه می‌دهند کنترل جنگجویان سرسخت را به دست بگیرید و ماجراجویی‌های جسورانه آن‌ها را تجربه کنید؛ اما در این بازی، نقش شما دفاع از پادشاهی در برابر مهاجمان نورس است.

در این بازی استراتژی، اغلب مجبور خواهید شد برخی از منابع خود را برای نجات جان شهروندان پادشاهی‌تان فدا کنید. خود را برای حملات بی‌امان آماده کرده، برنامه‌های دفاعی بچینید و مراقب موقعیت سربازان‌تان باشید. مطمئن شوید که هیچ چیزی را از دست نمی‌دهید، چون کنترل مستقیمی روی مبارزان خود ندارید. به یاد داشته باشید که گروه وحشی بربرها (berserker horde) از هر نقطه ضعفی که داشته باشید، سوء استفاده خواهند کرد.

Northgard

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Shiro Games
  • سال عرضه: 2017
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز، اندروید و IOS
  • امتیاز: 81%

یکی دیگر از بهترین بازی های وایکینگی در لیست ما Northgard است. این یک عنوان استراتژیِ زمان واقعی (RTS) کلاسیک بوده که در آن وظیفه بازیکن کمک به قبیله‌ای از مردان شمالی برای کاوش و فتح سرزمینی تازه کشف شده است. همانطور که انتظار دارید، تصاحب سرزمین‌های جدید و خشن، کار ساده‌ای نخواهد بود. خطرات زیادی از جمله جنگجویان مرده (undead) و گرگ‌های وحشی در مسیر موفقیت شما وجود دارند.

نکته‌ی بسیار جالب این است که Northgard علاوه بر یک بخش تک‌نفره فوق‌العاده، امکان بازی به صورت Co-op (همکاری) را هم به شما می‌دهد. این راهی عالی برای سرگرمی با دوستانتان است، به شرطی که آن‌ها هم به بازی وایکینگی برای Ps4 و استراتژی‌های زمان واقعی علاقه داشته باشند.

The Elder Scrolls V: Skyrim

بهترین بازی های وایکینگی
بازی های وایکینگی برای کامپیوتر
  • شرکت سازنده: Jeremy Soule
  • سال عرضه: 2011
  • پلتفرم‌ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن، ایکس باکس، ویندوز
  • امتیاز: 96%

هنگام تجربه و دانلود بازی وایکینگی برای کامپیوتر نمی‌توانیم از پنجمین قسمت از سری بازی‌های The Elder Scrolls چشم‌پوشی کنیم. اگرچه این بازی به طور مستقیم بر اساس این اساطیر ساخته نشده، اما مطمئناً از افسانه‌های مردمان شمال الهام گرفته است.

در اسکایریم، شما آزاد هستید تا مسیر خود را انتخاب کنید. اینکه به یک یاغی بدنام تبدیل شوید، در نبردهای حماسی با اژدها شرکت کنید، یا در اعماق خرابه‌های باستانی کاوش کنید، به عهده خودتان است. بنابراین تبر خود را بردارید، کلاهخود شاخدارتان را بر سر بگذارید و برای سفری فراموش‌نشدنی در سرزمین‌های پوشیده از برف آماده شوید که یکی از بهترین بازی های وایکینگی در انتظار شماست.

Frozenheim

بهترین بازی های وایکینگی

  • شرکت سازنده: Paranoid Interactive
  • سال عرضه: 2021
  • پلتفرم‌ها: ویندوز
  • امتیاز: 67%

در بازی Frozenheim، یک عنوان وایکینگی که توسط Paranoid Interactive توسعه یافته است، بازیکنان رهبری قبیله خود را برای فتح سرزمین‌های کشف نشده بر عهده می‌گیرند. این بازی بر مدیریت استراتژیک منابع کمیاب، ساختن یک سکونتگاه پر رونق برای مردمانتان و درگیر شدن در جنگ با انبوهی از دشمنان تمرکز دارد.

Frozenheim حالت‌های مختلف زیادی را به صورت تک‌نفره و چندنفره ارائه می‌دهد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا روی جنبه‌های مورد علاقه گیم‌پلی خود، مانند اقتصاد، ساخت‌وساز یا مبارزه تمرکز کنند. سناریوها متنوع هستند و وظایف چالش‌برانگیزی را پیش روی «جارل» (لقب رئیس قبیله وایکینگ‌ها) قرار می‌دهند تا بقای او را در این دنیای سرد و خطرناک تضمین کنند.

بهترین بازی های وایکینگی برای اندروید

جدا از قابلیت‌هایی که هر پلتفرم دارد، تجربه بازی های وایکینگی برای اندروید حال و هوای دیگری دارد. اگر به تجربه این بازی‌ها در گوشی خود علاقه‌مند هستید، چند عنوان جذاب را در ادامه معرفثی کردیم که ارزش وقت گذاشتن را دارند.

The Banner Saga

بهترین بازی های وایکینگی
بازی های وایکینگی برای اندروید

The Banner Saga یک بازی نقش آفرینی نوبتی است که در دنیایی الهام گرفته از اساطیر نورس اتفاق می‌افتد. این عنوان دارای داستانی حماسی، گرافیک هنری زیبا و سیستم مبارزاتی عمیق است که آن را در میان محبوب‌ترین بازی های وایکینگی اندروید قرار می‌دهد.

Raid Heroes: Total War

بهترین بازی های وایکینگی

Raid Heroes یک بازی استراتژی است که در آن باید با جمع آوری ارتشی از وایکینگ‌ها به نبرد با دشمنان بپردازید. این بازی وایکینگی اندروید دارای گرافیک سه بعدی چشمگیر، گیم‌پلی اعتیاد آور و نبردهای حماسی است.

Odin: Valhalla Rising

بهترین بازی های وایکینگی
بهترین بازی های وایکینگی برای اندروید

Valhalla Rising یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در آن باید در دنیایی خشن و بی رحم برای زنده ماندن تلاش کنید. این بازی وایکینگی اندروید دارای گرافیک سه بعدی زیبا، گیم پلی چالش برانگیز و حس واقعی بقا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین بازی های وایکینگی چه بود؟ آیا این بازی‌ها را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *