ددپول و ولورین به فورتنایت خواهند رفت

به زودی، هواداران دنیای کمیک می‌توانند شاهد ورود دو شخصیت محبوب و پرطرفدار، ددپول و ولورین ، به جزیره هیجان‌انگیز فورتنایت باشند و از حضور آنان لذت ببرند.

با نزدیک شدن به پایان فصل سوم چپتر پنجم بازی فورتنایت ، «اپیک گیمز» با اضافه کردن اسکین‌های «ددپول» و «ولورین»، هیجان را دوچندان کرده است. این تصمیم با توجه به اکران قریب‌الوقوع فیلم مشترک این دو شخصیت، قطعا با استقبال گسترده بازیکنان روبرو خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ددپول و ولورین به فورتنایت خواهند رفت

هر دو اسکین ولورین و ددپول با مجموعه کاملی از آیتم‌های تزئینی همراه خواهند بود. برای «ددپول»، انتظار می‌رود آیتم‌هایی مانند شمشیرهای کاتانا، تیر از سر گذشته، یک سر زامبی و ایموت‌های مخصوص در نظر گرفته شود. «ولورین» نیز با لباس فیلم، پنجه‌های آدامانتیومی و یک نقاشی از «ددپول»، تجربه بازی را جذاب‌تر خواهد کرد. علاوه بر این، هر دو شخصیت دارای گلایدر مخصوص به خود با طرحی جالب خواهند بود.

ددپول و ولورین

با توجه به تاریخ اکران فیلم Deadpool and Wolverine، پیش‌بینی می‌شود که اسکین‌های این دو شخصیت نیز قبل از اکران فیلم در دسترس بازیکنان قرار بگیرند. بنابراین، طرفداران می‌توانند با خرید این اسکین‌ها، تجربه بازی خود را به دنیای هیجان‌انگیز فیلم مرتبط سازند.

حضور «ددپول» و «ولورین» در فورتنایت، یک رویداد بزرگ برای طرفداران هر دو دنیای بازی و کمیک است. این همکاری جذاب، نشان از تلاش «اپیک گیمز» برای ارائه محتواهای متنوع و هیجان‌انگیز به بازیکنان دارد. با توجه به محبوبیت این دو شخصیت، انتظار می‌رود که اسکین‌های آن‌ها به سرعت به یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های بازی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت‌های ددپول و ولورین در بازی فورتنایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *