بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022 ؛ بهمراه مهمترین های 2021

آیا شما نیز به بازی‌های بتل روبال علاقه دارید؟ پس با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022 را به شما معرفی نماییم.

ما تقریباً عاده کرده‌ایم که در تمام بازی‌ها سعی کنیم تا نفر اول شویم؛ اما چه کسی برای اولین بار این ایده را مطرح کرد که با آخر شدن در بازی، برنده محسوب شویم؟ برای اولین بار، این PUBG بود که با انتشار نسخه موبایلی‌اش، توانست جهان بازی‌های آنلاین موبایل (بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین) را به کلی تغییر دهد.

پس از انتشار و موفقیت PUBG Mobile، اکثر کمپانی‌های بازی سازی تصمیم گرفتند تا پا بر جای PUBG گذاشته و موفقیت آن را تکرار کنند. بدین شکل، تقریباً تمامی بازی‌های تفنگی موبایل (بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022) دچار تغییر شدند و بازی‌های بتل رویال جای آن‌ها را پر کردند؛ همین امر سبب شد تا بتل رویال به پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ژانر بازی‌های موبایل تبدیل شود. همچنین اگر شما به ژانر اکشن علقه دارید، می‌توانید نوشتار بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022 را در فیگار مطالعه نمایید.

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022

بهمراه مهمترین های 2021

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی 2022 بتل رویال اندروید

بدین صورت بود که ما نیز تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های بتل رویال اندروید 2022 و بهترین بازی های بتل رویال آیفون 2022 را بیابیم و آن‌ها را به شما معرفی نماییم. پس اگر شما نیز به بازی‌های بتل رویال علاقه دارید، با نوشتاز بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022 همراه فیگار باشید.

H1Z1 Mobile

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های 2022 اندروید بتل رویال

بازی H1Z1 Mobile یک بازی بتل رویال جدید همچون بابجی و یا فورتنایت برای موبایل است که احتمالا از بهترین بازی های بتل رویال اندروید 2022 و بهترین بازی های بتل رویال آیفون 2022 خواهد بود. همراه با 150 نفر دیگر از بازیکنان در سراسر جهان، از یک هواپیما به پایین می‌پرید و شروع به جستجو برای نارنجک، اسلحه، کمک‌های اولیه و دیگر مهمات می‌کنید. پس از جمع‌آوری مهمات به جنگ با هرکسی که سر راهتان قرار می‌گیرد خواهید پرداخت و درنهایت نیز آخرین فردی که از میان این 150 نفر زنده بماند، برنده بازی خواهد بود.

همانند اکثر بازی‌ها در این سبک، شما می‌توانید در H1Z1 Mobile به صورت تک نفره، به صورت تیم دونفره با دوستتان، و یا یک جوخه 4 نفره از دوستان و یا غریبه‌های سراسر جهان تشکیل دهید و به رقابت با دیگران بپردازید. بی‌شک این احتمال وجود دارد که H1Z1 Mobile بتواند بهترین بازی بتل رویال اندروید 2022 و یا بهترین بازی بتل رویال آیفون 2022 لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Ragnarok: Battle Academy

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های 2022 آیفون بتل رویال

به جرعت می‌توان Ragnarok: Battle Academy را متفاوت‌ترین عنوانی دانست که از آن در لیست بهترین بازی های بتل رویال موبایل 2022 نام می‌بریم. این بازی سبک بتل رویال منحصر به فرد خودش را دارد که به شکل بامزه‌ای ساخته شده است. این بازی‌، شما را در قامت یک دانش آموزانی مشتاق قرار می‌دهد که آموزش می‌بیند تا چگونه بتواند در دنیای میدگارد(زمین) زنده بمانند.

این بازی کمی معیارهای خودش را تغییر داده است و با ژانر RPG ترکیب کرده است. همانند اکثر بازی‌های بتل رویال دیگر، شما در یک میدان مبارزه قرار می‌گیرید؛ هدف شما در این بازی این است که آخرین فرد یا تیم باشید که در زمین می‌ماند. شما می‌توانید با جمع آوری آیتم‌ها در زمین،سطح خود را ارتقاء داده و از رقبای دیگر، قوی‌تر ظاهر شوید.

قطعا ظاهر فانتزی جذاب این بازی به همراه تغییراتی که در ژانر بتل رویال داده است، قابل ستایش است. همچنین این بازی قراربود تا در سال 2020 منتشر شود اما تاخیر خورد و اکنون، آماده است تا بهترین بازی 2022 بتل رویال اندروید و یا بهترین بازی 2022 بتل رویال آیفون باشد.

بیشتر بخوانید:

Apex Legends Mobile

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی 2022 بتل رویال آیفون

کمی پیش، EA و Respawn Entertainment تصمیم گرفتند بازی بسیار محبوب خود، Apex Legends را به دنیای بازی‌های موبایل نیز بیاورند و آن را به بهترین بازی بتل رویال اندروید 2022 و یا بهترین بازی بتل رویال آیفون 2022 تبدیل کنند. طبق گزارش‌ها، این بازی برای اندروید و iOS منتشر، و در دسترس خواهد بود. با این حال، هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این بازی وجود ندارد. اگر شما بازی محبوب Apex Legends را نمی‌شناسید، این بازی یک بازی علمی تخیلی بتل رویال با شخصیت های مختلف است. این بازی در دوره نستاً کوتاهی، به عنوان یکی از بزرگترین رقبای بازی Fortnite شناخته می‌شد و اکنون نیز قصد دارد تا یکی از بهترین بازی های بتل رویال موبایل باشد و مقام بهترین بازی بتل رویال اندروید 2022 و بهترین بازی بتل رویال آیفون 2022 را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

Call of Duty: Warzone Mobile

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی 2022 بتل رویال اندروید

هنوز بازی Call of Duty: Warzone Mobile هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. اما با این حال، طرفداران یقین دارند که این بازی به واقعیت خواهد پیوست تا از بهترین بازی های بتل رویال اندروید 2022 و بهترین بازی های بتل رویال آیفون 2022 باشد. کمپانی Activision در سال 2020 اعلام کرده بود که بازی‌های بیشتری از Call of Duty برای موبایل عرضه خواهند شد؛ اما آیا این بیانیه برای اطمینان از ساخته شدن Call of Duty: Warzone Mobile کافی است؟

اولین دلیلی که باعث می‌شود طرفداران به ساخت این بازی امیدوار باشند، موفقیت نسخه اصلی Call of Duty: Warzone است. اگر بازی Call of Duty: Warzone موفق بوده است، پس چرا نسخه موبایلی آن نیز برای کمپانی موفقیت نداشته باشد و جزو بهترین بازی های 2022 اندروید بتل رویال و یا بهترین بازی های 2022 آیفون بتل رویال قرار نگیرد؟

دومین دلیل، استخدامی‌های Activision است. این کمپانی، پیش‌تر پستی برای کاریابی و جذب نیرو با عنوان Warzone Mobile ایجاد کرده بود که خیلی زود حذف شد. این قضیه، حاکی از آن است که این بازی به طور رسمی در دست ساخت قرار دارد. پس می‌توانیم امیدوار باشیم تا این بازی را در قامت یکی از بهترین بازی های 2022 اندروید بتل رویال و یا بهترین بازی های 2022 آیفون بتل رویال ببینیم!

بیشتر بخوانید:

Garena Free Fire Max

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های بتل رویال اندروید 2021

بازی Garena Free Fire Max یکی از انتخاب‌های گوگل به عنوان بهترین بازی بتل رویال اندروید 2021 بوده است؛ البته که ما نیز با این تصمیم موافقیم! این بازی نیز یک بازی بتل رویال مشابه Fortnite و PUBG و Apex Legends و یا حتی H1Z1 Mobile است. بازی در لحظه‌ای آغاز می‌شود که 50 نفر به طور همزمان از یک هواپیما و با استفاده از چتر نجات، بر روی یک جزیره متروک می‌پرند. شما نیز باید با 50 نفری که مقابل شما قرار گرفته‌اند مبارزه کنید کنید تا جان خود را به عنوان آخرین بازمانده نجات دهید.

این بازی مشابه نسخه همتای خود با نام Free Fire که در سال 2017 منتشر شد ساخته شده است. بنابراین طرفداران می‌توانند همانند بازی پیشین، از این بازی نیز به همان اندازه لذت ببرند. با این وجود تغییرات عمده‌ای نسبت به بازی قبلی شامل گرافیک بهتر، انیمیشن های بهبود یافته و موارد دیگر در این بازی رخ داده است. البته، این بدان معنا است که از که این بازی از سخت افزار بالاتری استفاده می‌کند و بدین صورت، به موبایل‌های رده بالاتری برای اجرا نیاز دارد.

در هر صورت، بی‌شک بازی Garena Free Fire Max به طور همزمان یکی از بهترین بازی های بتل رویال اندروید 2021 و همچنین بهترین بازی های بتل رویال آیفون 2021 خواهد بود؛ زیرا که نسخه اصلی این بازی نیز خودش را پیش‌تر به مردم اثبات کرده بود. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان، از گوگل پلی دریفات نمایید.

بیشتر بخوانید:

Final Fantasy: The First Soldier

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های بتل رویال آیفون 2021

عده بسیار زیادی بازی Final Fantasy: The First Soldier بهترین بازی بتل رویال اندروید 2021 و بهترین بازی بتل رویال آیفون 2021 خطاب می‌کنند. داستان این بازی، 30 سال پیش از بازی Final Fantasy 7 رخ می‌دهد. این اتفاق باعث می‌شود تا طرفداران قدیمی این مجموعه برای تجربه مجدد جهان Final Fantasy به سراغ این بازی بیایند؛ به طور همزمان، طرفداران جدیدتر بتوانند بدون نیاز به تجربه بازی‌های پیشین، از جدیدترین بازی این مجموعه که یکی از بهترین بازی های بتل رویال موبایل است، لذت ببرند.

این بازی‌ یک داستان پیش زمینه دارد و در همین حال، المان‌های RPG نیز در ژانر بتل رویال آن ترکیب شده‌اند. شما می‌توانید طلسم بسازید، از سبک های مختلف مبارزات استفاده کرده و غوغا به پا کنید، و برای کمک موجودات مختلف را احضار کنید و یا حتی سوار بر آن‌ها شوید. بی‌شک بازی Final Fantasy: The First Soldier یکی از بهترین بازی های بتل رویال اندروید 2021 و بهترین بازی های بتل رویال آیفون 2021 بوده است. همچنین شما می‌توانید این بازی را از گوگل پلی به رایگان دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:

PUBG: New State

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022
بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022, بهترین بازی های بتل رویال اندروید 2021

تنها Free Fire نبود که در سال 2021 نسخه‌ای جدید و بهبود یافته از بازی‌اش را منتشر کرد تا بتواند بهترین بازی بتل رویال اندروید 2021 و یا بهترین بازی بتل رویال آیفون 2021 باشد. اکنون بازی محبوب PUBG نیز نسخه‌ای جدید را با نام PUBG: New State برای سال 2021 منتشر کرده‌ است تا از رقابت عقب نماند.

این بازی چندین دهه پس از وقایع بازی اول رخ می‌دهد. اما در هر صورت، وقایع هردو بازی تقریباً یکسان هستند. شما و 99 بازیکن دیگر وارد میدان نبرد می‌شوید و به قصد جان دیگر می‌جنگید تا لحظه‌ای که تنها یک نفر از آن مکان زنده به بیرون آید. چند مکانیک جنگی جدید، نقشه‌های جدید، گرافیک بهتر و دیگر امکانات، از جمله مواردی هستند که در نسخه جدید تغییر یافته‌اند.

مطمئناً این بازی نیز همانند نسخه اصلی یک موفقیت بزرگ است؛ اما تا لحظه‌ای که بخواهیم آن را بهترین بازی بتل رویال اندروید 2021 و بهترین بازی بتل رویال آیفون 2021 بنامیم، زمان زیادی باقی است و این بازی به بهبود‌های بسیار زیادی نیاز دارد. همچنین این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022

اولین بازی بتل رویال موبایل کدام بازی بود؟

بازی Rules of Survival و یا ROS، اولین بازی بتل رویال در موبایل بود؛ اما بازی PUBG بود که عرصه بتل رویال را در موبایل متحول کرد.

مورد انتظارترین بازی بتل رویال موبایل در سال 2022 کدام بازی است؟

بازی Apex Legends Mobile مورد انتظارترین بازی بتل رویال اندروید و آیفون در سال 2022 است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *