تریلر نسخه کامپیوتری بازی Final Fantasy XVI منتشر شد + تاریخ انتشار

شرکت اسکوئر انیکس بالاخره با انتسار تریلر بازی Final Fantasy XVI ، تاریخ عرضه این بازی را برای پلتفرم پی‌سی اعلام کرد که در تاریخ 17 سپتامبر 2024 (27 شهریور 1403) است.

این بازی ابتدا در ژوئن 2023 برای کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه و پس از آن دو بسته الحاقی با عناوین Echoes of the Fallen (در دسامبر) و The Rising Tide (در آوریل) منتشر شدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بازی Final Fantasy XVI

پس از انتشار تریلر بازی Final Fantasy 16 طرفداران این بازی هم‌اکنون می‌توانند نسخه PC بازی Final Fantasy XVI را در استیم و فروشگاه بازی اپیک (Epic Games Store) پیش‌خرید کنند.

نسخه‌های کامل بازی که هر دو بسته الحاقی را شامل می‌شوند نیز برای پیش‌خرید در دسترس هستند. همچنین شما می‌توانید یک دمو از بازی را از هر دو فروشگاه دریافت کنید و پیشرفت شما در بخش دمو که بخش ابتدایی بازی را پوشش می‌دهد، به نسخه کامل بازی منتقل خواهد شد.

از زمان عرضه اولیه Final Fantasy XVI، اسکوئر انیکس به‌روزرسانی‌های متعددی را برای رفع اشکالات و اضافه کردن ویژگی‌های بهبود کیفیت زندگی بازی منتشر کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت تکمیل سریع برای بازگشت سریع به افراد ارائه‌کننده کوئست اشاره کرد.

«نائوکی یوشیدا»، تهیه‌کننده بازی فاینال فانتزی 16 ، در سپتامبر گذشته اعلام کرد که این بازی نقش‌آفرینی یک پورت برای PC دریافت خواهد کرد. Final Fantasy 16 در سال 2023 به‌صورت انحصاری برای PS5 منتشر شد.

در سپتامبر سال گذشته، اسکوئر انیکس تأیید کرد که پورت PC بازی Final Fantasy 16 در دست ساخت است که باعث تعجب بسیاری شد؛ چرا که «نائوکی یوشیدا»، تهیه‌کننده بازی، پیش از این احتمال انتشار آن روی PC را رد کرد و گفته بود بازیکنان برای تجربه بازی باید پلی‌استیشن 5 تهیه کنند.

«یوشیدا» در مصاحبه‌ای با مجله Game Informer در ماه مارس فاش کرد که پورت PC بازی Final Fantasy 16 در مراحل نهایی بهینه‌سازی قرار دارد و اشاره کرد که سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای بازی «نسبتاً بالا» خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز بازی‌های فاینال فانتزی چیست؟ شما کدامیک از این بازی‌ها را انجام داده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Verge


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *