تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد

تریلر بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص کرد که این بازی در ماه نوامبر منتشر خواهد شد و بازیکنان پس از سال‌ها درخواست از یوبیسافت بالاخره به ژاپن فئودال خواهند رفت.

Assassin’s Creed Shadows در پایان دوره سنگوکو اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش دو شخصیت اصلی مختلف قرار می‌دهد. این مجموعه چندین بار در گذشته از دو شخصیت اصلی استفاده کرده است، اما یکی از اهداف در Assassin’s Creed: Shadows، دادن سبک بازی متمایز به هر شخصیت است.

در یک تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Shadows ، تیم توسعه‌دهنده در مورد کاری که برای متمایز کردن «نائوئه» و «یاسوکه» هنگام تعویض بین آن‌ها انجام می‌دهد، صحبت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


تریلر بازی Assassin’s Creed Shadows

در تریلر بازی جدید اساسین کرید چندین کارمند یوبی‌سافت در مورد روش‌های مختلفی که برای دادن سبک بازی متفاوت به دو شخصیت استفاده می‌کنند، صحبت کرده‌اند. برای «نائوئه»، تیم به دنبال تجربه کلاسیک Assassin’s Creed بوده و این بدان معناست که او شخصیت مخفی دارد.

او بسیار سریع، کارآمد و آکروباتیک است. تیم او را بهترین قاتل می‌نامد و می‌گوید او مهارت‌های پارکور دیدنی دارد که می‌توان تصور کرد. ویدیو به‌طور برجسته «نائوئه» را نشان می‌دهد که برای مخفی شدن از دشمنان خود قبل از تمام کردن آن‌ها با یک ترور بی‌صدا، به حالت خوابیده می‌رود.

در همین حال، «یاسوکه» بسیار بیشتر روی مبارزه شمشیر به شمشیر و رویارویی مستقیم با حریفان خود تمرکز دارد. اگر او بخواهد با شما مبارزه کند، احتمالاً متوجه خواهید شد.

هنگامی که Assassin’s Creed: Shadows در 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X/S و PC منتشر شود، بازیکنان می‌توانند برای ماموریت‌ها یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کنند و کنترل کامل بر سبک بازی خود داشته باشند.

این امر می‌تواند با تسلط بر یکی از بسیاری از سلاح‌های موجود برای هر دو شخصیت، تقویت شود و فضای زیادی برای شما فراهم کند تا داستان مبارزه‌ای خود را در Assassin’s Creed: Shadows خلق کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های جدید اساین کرید چیست؟ آیا این نسخه ار بازی می‌تواند موفقیت بزرگی کسب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *