مایکروسافت 650 نیرو از کارمندان ایکس باکس را تعدیل کرد

مایکروسافت (Microsoft) موج جدیدی از تعدیل نیروها را در بخش گیمینگ خود اعلام کرده که منجر به اخراج حدود 650 کارمند شده است.

این اخراج‌ها چند ماه پس از اخراج 1900 نفر در «اکتیویژن بلیزارد» و ایکس باکس و تعطیلی چند استودیوی بازی‌سازی از جمله استودیوی «آرکین آستین»، توسعه‌دهنده‌ی بازی ردفال، رخ می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی و برای مطالعه مقالات به بخش بهترین بازی‌ها به مراجعه کنید.


مایکروسافت برخی از کارمندان خود را اخراج کرد

«فیل اسپنسر»، مدیر «ایکس باکس»، طی ایمیلی داخلی که توسط وب‌سایت ورج مشاهده شده، این تصمیم را به اطلاع کارکنان رسانده است. او در پیام خود تأکید کرده که این تعدیل نیروها تأثیری بر پروژه‌های توسعه‌ی بازی و ساخت کنسول‌های «مایکروسافت» نخواهد داشت و استودیوها به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد.

«اسپنسر» اظهار داشت:

برای اصلاح ساختار تیم و مدیریت کسب‌وکارمان، تصمیم گرفته‌ایم که حدود 650 موقعیت شغلی را در Microsoft Gaming حذف کنیم تا سازمان‌دهی بهتری برای موفقیت بلندمدت داشته باشیم.

مایکروسافت

این اقدام پس از تکمیل خرید 68.7 میلیارد دلاری «اکتیویژن بلیزارد» توسط «مایکروسافت» در اکتبر سال قبل و پس از ماه‌ها چالش با نهادهای نظارتی در بریتانیا و ایالات متحده صورت گرفته است.

در بخش دیگری از پیام «اسپنسر» آمده است که شرکت از همکاران اخراجی به ویژه در ایالات متحده با بسته‌های حمایتی شامل غرامت، مراقبت‌های بهداشتی و خدمات انتقال شغلی حمایت خواهد کرد. این بسته‌های حمایتی بسته به موقعیت جغرافیایی کارکنان خارج از ایالات متحده ممکن است متفاوت باشد. این تصمیم بخشی از تلاش «مایکروسافت» برای بهینه‌سازی و حفظ رقابت‌پذیری در بازار جهانی گیمینگ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام شرکت مایکروسافت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *