آغاز مراحل ساخت واقعیت مجازی بازی Resident Evil Remake 4 !

کپ‌کام، که دو سالی است که بر روی ریمیک نسخه‌ی چهارم بازی اقمتگاه شیطان تمرکز دارد، از آغاز مراحل ساخت واقعیت مجازی بازی Resident Evil Remake 4 خبر داد.

رزیدنت ایول ریمیک ۴ یا همان Resident Evil Remake 4 یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر خواهد شد که به تازگی خبری مبنی بر وجود یک نسخه از واقعیت مجازی آن نیز مطرح شد.

آغاز مراحل ساخت واقعیت مجازی بازی Resident Evil Remake 4

در ادامه می‌توانید تصویری از ریمیک بازی اقمتگاه شیطان 4 را ببینید:

آغاز مراحل ساخت واقعیت مجازی بازی Resident Evil Remake 4
آغاز ساخت نسخه واقعیت مجازی Resident Evil

پس از اینکه سونی، در مراسم دیشب خود اعلام کرد که هدست‌های واقعیت مجازی جدیدش در بازار موجود شده‌اند، خبری مبنی بر شروع ساخت واقعیت مجازی ریمیک رزیدنت ایول 4 از سوی کمپانی کپ‌کام منتشر شد تا این بازی، بتواند هواداران را بیشتر راضی نگه دارد و فروش بیشتری نیز از این حیث ببرد.

گیمرها اکنون می‌توانند آثار مختلفی مثل نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil Village را نیز بر روی PS VR2 تجربه کنند و نسخه‌ای که توسط یک DLC برای دانلود در دسترس است، تا پیش از عرضه بازی Resident Evil Remake 4 را برای لذت دوچندان انتخاب کنند.

آغاز مراحل ساخت واقعیت مجازی بازی Resident Evil Remake 4
شروع ساخت واقعیت مجازی ریمیک رزیدنت ایول 4

آغاز ساخت نسخه واقعیت مجازی Resident Evil

این بازی به عنوان نسخه بازخلق‌شده رزیدنت ایول ۴ (۲۰۰۵) محسوب می‌شود که قرار است در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس سری اکس/اس منتشر شود.

این نسخه به عنوان یک بازسازی از داستان بازی اصلی است که بازیکنان کنترل شخصیت لیان اس. کندی را به دست می‌گیرند که مأموریت نجات اشلی گراهام، دختر رئیس‌جمهور آمریکا را در یک دهکده اروپایی دارد که توسط گروهی ناشناس ربوده شده‌است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *