کالاف دیوتی وارزون موبایل ؛ اکتیوژن وارزون موبایل را جایگزین کالاف دیوتی موبایل خواهد کرد !

طرفداران بسیاری بی‌صبرانه منتظر انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل هستند. وارزون مبایل تجربه‌ای متفاوت از سبک بتل رویال! با جزئیات این بازی همراه ما بمانید.

احتمال عرضه وارزون موبایل و وارفار 3 در یک روز پیش‌بینی شده است. اکتیویژن تا این لحظه تاریخ انتشار نسخه اصلی وارزون موبایل را رسمی اعلام نکرده است. اما با این حال بعضی اخبار غیر‌رسمی، خبر از احتمال زمان انتشار وارزون موبایل با مدرن وارفار 3 (Modern Warfare 3) می‌دهد.

کالاف دیوتی وارزون موبایل

جایگزین شدن وارزون موبایل با کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty: Mobile یک بازی رایگان آنلاین بود که توسط استودیو Timi بوده و در سال 2019 برای گوشی‌های هوشمند اندروید و آیفون در بازار منتشر شد. بنابر گزارشات اکتیویژن، این عنوان تا بهار سال 2022 توسط 650 میلیون بازیکن دانلود شده بود. همچنین پس از انتشار در چین این عنوان موفق شد که یک سال حتی بیشتر از 1 میلیارد دلار برای اکتیویژن درآمد کسب کند.

کالاف دیوتی وارزون موبایل

جزئیات call of Duty: Warzone mobile

این بازی عصر جدید از مجموعه Call of Duty را آغاز خواهد کرد، که شامل نبردهای حماسی، حرکت با وسایل نقلیه، محتوای خیره کننده با اپراتورها، سلاح‌های روز دنیا و نقشه‌های فوق العاده خواهد بود!  همچنین گیم پلی Warzone Mobile امکان حضور 120 بازیکن زنده را در یک نبرد آن هم روی گوشی موبایل شما فراهم می‎کند و حائز اهمیت است که قرار است وارزون موبایل سبک بتل رویال را متحول و بازتعریف کند.

تاریخ آغاز فصل هشتم Call of Duty Mobile

البته این همه ماجرا خوخواهد بود چراکه با پشتیبانی از فناوری جدید Call of Duty 2.0 و با دانلود وارزون موبایل می‌توانید ویژگی‌های اجتماعی مانند XP، سلاح‌ها، لوداوت و بتل پس وارزون موبایل را در سراسر پلتفرم‌ها به اشتراک بگذاربد تا تجربه‌ای واقعاً مرتبط با کالاف دیوتی داشته باشید. وارزون موبایل یک طراحی اختصاصی برای گوشی موبایل است تا از بهترین عملکرد روی تاچ اسکرین برخوردار باشد.

تاریخ انتشار احتمالی Call of Duty 2023 فاش شد !!!

با این وجود مایکروسافت و اکتیویژن برنامه دارند که با وارزون موبایل، جای Call of Duty: Mobile را بین بازیکنان بگیرند. Warzone Mobile در سال 2023 به بازار عرضه می‌شود و چهار استودیو مختلف در توسعه آن نقش دارند که شامل اکتیویژن شانگهای، Beenox، دیجیتال لجندز و سالید استیت می‌شوند.

کالاف دیوتی وارزون موبایل

جانشینی وارزون موبایل با بازی کالاف دیوتی موبایل

از طرف دیگر بخشی از درآمد Call of Duty: Mobile به کمپانی تنسنت تعلق دارد، چونکه استودیو Timi جزئی از غول چینی محسوب می‌شود. موفقیت‌ این بازی برای مایکروسافت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این شرکت طی ماه‌های گذشته بارها اعلام کرده که هدف آن‌ها از خرید اکتیویژن بلیزارد، افزایش سهم خود در بازار موبایل گیمینگ بود.

سرنوشت خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت هنوز مشخص نیست و این امکان وجود دارد که سازمان FTC و اتحادیه اروپا مانع نهایی شدن آن شود.

تاریخ انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل

تاریخ انتشار call of Duty: Warzone mobile طبق اطلاعات اپ استور ، وارزون موبایل قرار است 10 آبان 1402 برای iOS عرضه شود که قطعا در همین تاریخ نیز برای اندروید منتشر میشود!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *