Guilty Gear سری بازی های ویدیویی + نقد و بررسی

نقد و بررسی Guilty Gear سری بازی های ویدیویی و اطلاعات کامل این گیم را در ادامه بخوانید. مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای Guilty Gear در دسته دوم قرار می‌گیرند.

نقد و بررسی Guilty Gear سری بازی های ویدیویی

مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای Guilty Gear حداقل تاکنون در دسته دوم قرار گرفته‌اند. Guilty Gear Strive آخرین نسخه این مجموعه مدتی پیش برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و همچنین رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز منتشر شد.

سازندگان در اولین نسخه مورد عرضه برای نسل نهم، وظیفه سختی در طراحی و توسعه بازی داشته‌اند. چگونه می‌توان با حفظ رضایت کاربران قدیمی، بازیکنان جدید را نیز ترغیب به تجربه این اثر کرد؟

در حقیقت پاسخ به این سوال را نمی‌توان در هر گوشه و کناری یافت. به این ترتیب در کنار عواقب بی‌شمار رقابت با نام‌های افسانه‌ای ژانر مذکور، پاسخ به کاربران سابق و جدید به صورت همزمان، دومین وظیفه اصلی سازندگان بوده است.

استودیو سازنده باید ریسک‌های بسیاری را بپذیرد و در نهایت حاضر به مشاهده نتیجه آن‌ها شود. در ادامه نتیجه این ریسک‌ها را بررسی خواهیم کرد؛ آیا Guilty Gear Strive توانسته کاربران قدیمی را راضی نگه دارد و یا تنها در جلب توجه کاربران جدید موفق ظاهر می‌شود؟

نقد و بررسی Guilty Gear سری بازی های ویدیویی
نقد بازی Guilty Gear Strive

جدای از این موضوع، آیا ساخته جدید Arc System Works می‌تواند در رقابت با مجموعه‌های دیگر این ژانر باری دیگر خوش بدرخشد؟ شاید هم تمام انتظارها نقش برآب شده‌اند و این بازی مناسب هیچ‌یک از کاربران قدیمی و جدید نیست؛ پاسخ این پرسش‌ها در سطرهای پیش‌رو در انتظار شماست.

نسخه Strive به عنوان جدیدترین اثر مجموعه Guilty Gear باری دیگر ثابت می‌کند که چه استعدادهای توانمندی در استودیو Arc System Works مشغول به کار هستند. این استعدادها، این بار از تمام توان خود برای ارائه یک گیم‌پلی سرعتی و هیجان‌انگیز همراه با ارتقای مکانیزم‌های قدیمی و معرفی مکانیزم‌های جدید استفاده کرده‌اند.

همچنین طراحی انیمه‌وار بازی چیزی از یک مجموعه مستقل انیمه کم ندارد. اگرچه بخش داستانی بازی نیازمند اطلاع از روایت‌های پیشین این مجموعه است که درک آن را برای کاربران جدیدتر دشوارتر می‌کند، اما داستان می‌تواند برای طرفداران دو‌آتشه انیمه‌ها، یک موهبت واقعی باشد.

نقد بازی Guilty Gear Strive

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *