بازی جدید سونیک در سال 2024 معرفی می‌شود

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی جذاب سونیک در رسانه های مجازی لو رفته که نشان می‌دهد بازی جدید سونیک در سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد.

به تازگی اعلام شده است که سگا (SEGA) قصد دارد در سال آینده یک بازی جدید از فرانچایز سونیک (Sonic the Hedgehog) را منتشر کند. عرضه جدیدترین نسخه سونیک در 2024 تفاوت‌های بسیاری را نسبت به بسته الحاقی Superstars خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: از بازی های جدید گیم پس رونمایی شد

بازی جدید سونیک در سال 2024

گویا یک پاورپوینت در رسانه‌های مجازی پخش شده که برنامه‌های شرکت سگا را برای فرانچایز Sonic در سال ۲۰۲۴ نشان می‌دهد. این برنامه‌ها شامل پخش اسپین‌آف تلویزیونی با نام Knuckles و فصل سوم از سری Sonic Prime در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، انتشار یک بازی موبایل جدید در بهار سال ۲۰۲۴ و عرضه بسته الحاقی Sonic Superstars می‌شود.

همچنین، اشاره‌ای به یک پیش نمایش انیمه‌ای برای یک بازی تاکنون معرفی نشده وجود دارد. این بازی برای تعطیلات سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده قرار است فیلم Sonic 3 در دسامبر ۲۰۲۴ اکران شود.

بازی جدید سونیک در سال 2024
بازی جدید سونیک در سال 2024

به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۴ شاهد انتشار یک بازی موبایل جدید بر اساس فرانچایز Sonic، یک بسته الحاقی برای بازی Sonic Superstars و یک نسخه اصلی جدید خواهیم بود. همراه با پخش سومین فیلم و سریال‌های تلویزیونی، دلایل زیادی وجود دارد که طرفداران Sonic در سال ۲۰۲۴ برای این موارد هیجان زده خواهند شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *