عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile به تعویق افتاد

به تعویق افتادن عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile به سال 2024 بسیاری از گیمرها را ناامید کرد. اکتیویژن این موضوع را در رویداد Call of Duty Next این هفته اعلام کرد.

اکتیویژن به لطف انتشار بازی موبایل Call of Duty تا به امروز به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته و همچنین با توسعه بازی Warzone نیز دستاوردهای مهمی را تجربه کرده است. از این رو، ادغام این دو بازی به منظور رشد و پیشرفت بیشتر کاملاً منطقی به نظر می‌رسد؛ اما تاخیر در عرضه بازی Call of Duty وارزون موبایل بسیاری از پلیرهای بازی موبایل Call of Duty را شوکه کرد.

بیشتر بخوانید:

اکتیوژن وارزون موبایل را جایگزین کالاف دیوتی موبایل خواهد کرد !

تاریخ جدید عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile

اگر به خاطر داشته باشید، اکتیویژن در سال قبل از بازی جدید Call of Duty: Warzone Mobile رونمایی کرد. در آن زمان اعلام شد که این بازی در سال 2023 به صورت رایگان برای گوشی‌های همراه با سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد. با این حال، اکتیویژن تاریخ دقیق عرضه بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل را مشخص نکرد.

اما در آخرین اخبار، چند ساعت پیش، رسانه چارلی اینتل که اغلب جزئیاتی از برنامه‌های اکتیویژن را منتشر می‌کند، در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که صفحه بازی Call of Duty Warzone Mobile در فروشگاه اپ استور به تازگی به‌روزرسانی شده است و بر اساس اطلاعات آن، تاریخ عرضه بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل از 15 مه 2023 (25 اردیبهشت) به 1 نوامبر 2024 (10 آبان) تغییر کرده است.

به تعویق افتادن Call of Duty: Warzone Mobile

این تأخیر پنج ماهه شاید برای طرفداران Call of Duty: Warzone ناراحتی ایجاد کرده باشد؛ اما شرکت اکتیویژن در واکنش به این اتفاق اعلام کرده که تاریخ جدید عرضه بازی در اپ استور موقت خواهد بود. با این حال، فرآیند توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود و این عنوان در ادامه سال جاری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *