تاریخ انتشار بازی‌ های اکتیویژن برای گیم‌ پس اعلام شد

تاریخ انتشار بازی‌ های اکتیویژن برای گیم‌ پس اعلام شد. اما بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Diablo 4 شامل آن‌ها نخواهد بود.

شرکت Activision Blizzard اعلام کرد که امسال دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Diablo 4 در سرویس گیم پس منتشر نمی‌شوند. اما پس از نهایی شدن قرارداد با مایکروسافت، در سال ۲۰۲۴، بازی‌های این شرکت به تدریج در این سرویس عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت قرارداد اکتیویژن را به زودی نهایی می‌کند

عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile به تعویق افتاد

تاریخ انتشار بازی‌ های اکتیویژن برای گیم‌ پس

تاریخ منتشر شدن بازی های Activision برای Gamepass از سوی این شرکت اعلام شده است. شرکت Activision Blizzard در یک پست جدید اعلام کرده است:

“خوشحالیم که شاهد انتظار شما برای بازی Call of Duty: Modern Warfare III هستیم. در حالی که ما با مقامات مختلف رگولاتوری برای قرارداد با مایکروسافت همکاری می‌کنیم، بسیاری از بازیکنان درباره ارائه بازی‌ها در سرویس گیم پس سوالاتی دارند. اگرچه در طول امسال نقشه‌ای برای عرضه Modern Warfare III و Diablo IV در گیم پس نداریم؛ اما پس از تکمیل قرارداد، با همکاری یکدیگر برنامه‌های بیشتری برای راه‌اندازی عناوین در گیم پس خواهیم داشت. انتظار می‌رود این فرآیند از سال آینده آغاز شود.”

تاریخ انتشار بازی‌ های اکتیویژن برای گیم‌ پس

مایکروسافت نیز در حال برنامه‌ریزی برای به پایان رساندن خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری شرکت Activision Blizzard است. یک منبع آگاه اطلاعاتی را با The Verge به اشتراک گذاشته که بنابر آن به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در روز جمعه، ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر)، رسماً اعلام کند که فرآیند ۲۰ ماهه خرید شرکت سازنده Call of Duty، یعنی Activision Blizzard، به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *