به‌روز‌رسانی بازی Redfall یک سلاح تک تیرانداز جدید اضافه خواهد کرد

با آخرین به‌روزرسانی انتشار یافته برای بازی Redfall ، یک سلاح اسنایپر جدید به نام Basilisk به گیم‌پلی این بازی اضافه خواهد شد.

«آرکین آستین» (Arkane Austin)، استودیوی سازنده این بازی، سومین به‌روزرسانی بزرگ خود را برای Redfall منتشر کرده است. این به‌روزرسانی، به بازی ویژگی عملکرد 60 فریم بر ثانیه را در محتوای گیم‌پلی اضافه کرده و به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا با ویژگی‌های جدیدی مبارزه در میدان نبرد را تجربه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به‌روز‌رسانی بازی Redfall یک سلاح تک تیرانداز جدید اضافه خواهد کرد

در جدیدترین آپدیت بازی ردفال ، شما می‌توانید به سلاح تک‌تیرانداز جدیدی با نام «Basilisk» دسترسی پیدا کنید. این سلاح قادر است تا با قدرت بالا، تیر خود را شلیک کرده و ضربه‌های قوی و مرگباری به دشمنان وارد کند.

انتظار می‌رود با این به روزرسانی جدید Redfall ، مشکلات گیم‌پلی بسیاری از کاربران نیز برطرف شده باشد. گیمرهای این بازی، برای دریافت سلاح «Basilisk»، می‌توانند جعبه‌های «Bellwether» را در بخش «Vampire Nest» بازی پیدا کنید.

بازی Redfall

Redfall، یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در آن بازیکنان می‌توانند از شخصیت‌های مختلف با توانایی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد استفاده کنند. بازی شامل عناصر تیراندازی، استتار، مبارزه تن به تن و حل معماهای محیطی است. علاوه بر حالت تک‌نفره، Redfall امکان بازی چندنفره و آنلاین را نیز دارد. شما می‌توانید در بخش آنلاین این بازی، با هم‌گروهی‌های خود همکاری کنید و به صورت تیمی، به مبارزه با خون‌آشام‌ها بپردازید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آخرین آپدیت بازی Redfall چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *