وارنر آنلاین بودن بازی Wonder Woman را تکذیب کرد

پس از اینکه شایعاتی مبنی بر آنلاین بودن بازی Wonder Woman مطرح شد، مدیرعامل کمپانی «برادران وارنر» در مصاحبه‌ای با مجله «IGN»، این خبر را تکذیب کرد.

مدیر عامل شرکت «برادران وارنر»، در مصاحبه‌ای که با مجله «IGN» داشت، ادعاهای مبنی بر تبدیل فرنچایزهای خود به عناوین آنلاین با عناصر لایو سرویس را تکذیب کرد. این شایعات شامل نگرانی‌هایی درباره تبدیل بازی زن شگفت انگیز از استودیوی «Monolith Productions» به یک عنوان لایو سرویس بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


وارنر آنلاین بودن بازی Wonder Woman را تکذیب کرد

در چند روز اخیر، یک آگهی شغلی برای استخدام یک فرد با تجربه در نگهداری و رسیدگی به یک محصول یا بازی لایو سرویس منتشر شده بود که شایعات زیادی را به همراه داشت؛ اما شرکت «برادران وارنر» این ادعاها را رد کرد و گفت که بازی واندر وومن ، یک بازی اکشن و ماجراجویی تک‌نفره است که در دنیایی جهان باز و پویا قرار دارد. بازیکنان در این بازی به عنوان شخصیت «دایانا» (Wonder Woman) بازی می‌کنند.

بازی Wonder Woman

این بازی، در دسامبر 2021 معرفی شد؛ اما تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره گیم‌پلی، یا حتی حضور شخصیت‌های دیگر اعلام نشده و مشخص نیست که این کمپانی، چه زمانی را برای عرضه این بازی در نظر گرفته است. علاوه بر این، استودیو «راک‌استدی» در حال ساخت و گسترش بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است که در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Wonder Woman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *