معرفی سه نقشه جدید در فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

کمپانی Activision در پست جدیدی از Game Mode های مختلف و سه نقشه جدید در فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در زمان عرضه 16 نقشه ریمستر شده از یازی مدرن وارفر 2 اورجینال داشت، اما اکنون برای فصل یک، سه نقشه جدید و حالت‌های متفاوتی به این بازی اضافه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سه نقشه جدید در فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

اکتیویژن جزئیات زیادی را برای فصل اول Modern Warfare 3 منتشر کرد که شامل نقشه‌های مولتی پلیر جدید، حالت Returning game mode و حالت زامبی‌ها است. عرضه کال اف دیوتی: مدرن وارفر 3 با حاشیه‌های فراوانی روبرو شد و انتقادات سنگینی از سوی منتقدان را به همراه داشت.

سه نقشه جدید در فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

با اینکه بازیکنان استقبال خوبی از این عنوان داشتند، اما در مقایسه با مدرن وارفر 2، فروش این بازی مقداری کاهش یافته است. علت این کاهش به دلیل کیفیت بازی و زمان کمتری که استودیو آن برای تولید این بازی داشت بود. این بازی در طی 16 ماه تولید شد که از نظر بسیاری از منتقدان این مدت زمان برای کامل کردن پروژه‌های سنگینی مانند کال اف دیوتی کافی نیست.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در حال حاضر در کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقشه های جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *