پوسته «The Weeknd» به بازی فورتنایت اضافه خواهد شد

فورتنایت اولین هنرمند سرشناس خود را برای جشنواره این بازی اعلام کرده و قصد دارد از پوسته The Weeknd بازی فورتنایت رونمایی کند.

جشنواره فورتنایت در تاریخ 9 دسامبر 2023 (18 آذر 1402) به صورت انحصاری در بازی راه‌اندازی خواهد شد. هنرمند کانادایی در شب سه‌شنبه یک تریلر منتشر کرد که در آن پوسته‌ های مختلف The Weeknd آهنگ محبوب «Take My Breath» را اجرا می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پوسته The Weeknd بازی فورتنایت

طبق یک اطلاعیه رسمی، در جشنواره Fortnite بازیکنان می‌توانند با دوستانشان اجرا موسیقی داشته باشند یا به تنهایی روی صحنه موسیقی محبوب خود را بنوازند.

جشنواره Fortnite کاملاً متمرکز بر موسیقی است. در حالی که فورتنایت به طور کلی توسط شرکت Epic Games پشتیبانی می‌شود؛ این جشنواره توسط استودیو Harmonix توسعه داده شده که پشتوانه سری بازی‌های Rock Band را دارد.

این اولین تلاش فورتنایت در حوزه موسیقی نیست. در ماه آوریل، کوچلا یک فعالیت جدید با بازی و شرکت مادر آن یعنی Epic Games به نام Coachella Island را اعلام کرد. یک جهان مجازی که درون فورتنایت راه‌اندازی می‌شود و از اجزای معروف کوچلا مانند ساختمان سایکومتریک Spectra کنسرت و چرخ‌دنده فریس تشکیل شده بود.

سام اسکونور، مدیر نوآوری کوچلا به مجله Rolling Stone گفت:

بازی‌، هنر، موسیقی؛ ما می‌خواهیم کوچلا جایی باشد که خالقان فورتنایت برای رونمایی از موسیقی و تجربیات هنری جدید همکاری با هنرمندان را داشته باشند.

فورتنایت همچنین قبلاً رویدادهای موسیقی مهمی را تولید کرده است، که شامل کنسرت‌های تراویس اسکات، آریانا گرانده و جی بالوین بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور The Weeknd در بازی فورتنایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: rollingstone


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *