در انتشار خبرهای قتل داریوش مهرجویی و همسرش، سایت رکنا مجرم شناخته شد

هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی ایران، سایت رکنا را درباره پرونده انتشار خبرهای قتل داریوش مهرجویی و همسرش به عنوان مجرم شناخته است.

این اتهام به دلیل “انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع” در تاریخ 27 مهر 1402 به رکنا اطلاق شد و هیات منصفه با اکثریت آراء، تخفیفی را برای این رسانه در نظر نگرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


در انتشار خبرهای قتل داریوش مهرجویی و همسرش، سایت رکنا مجرم شناخته شد

در تاریخ 27 مهر، سایت خبری رکنا اعلام کرد که “باجناق‌های آقای مهرجویی” در میان بازداشت‌شدگان قرار دارند و انگیزه آنها اختلافات مالی است؛ اما پس از آن، “بیانیه خانواده وحیده محمدی‌فر” منتشر شد که این خبر را به طور کامل تکذیب کردند. بلافاصله پس از این اتفاق، مدیر مسئول این رسانه توسط دادستانی تهران احضار و علیه وی اعلام جرم شد.

قتل داریوش مهرجویی

سخنگوی پلیس، چندی پیش اعلام کرد که قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش که قبلاً دستگیر شده بود، بعد از انجام تحقیقات فنی، شناسایی گردید و این امر به طور قطعی تایید شد. در عملیات دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند، برای اولین بار از سگ‌های ویژه استفاده شد تا با تحلیل رد خون مقتولان، رد زنی‌های مرتکب را در مسیر فرار قاتلان شناسایی کنند. همچنین، در پی شناسایی مجرم بیش از 4 هزار خط تلفن نیز مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجرم شناخته شدن سایت رکنا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *