تاریخ انتشار بازی Outcast: A New Beginning مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Outcast: A New Beginning مشخص شد. این بازی قرار است در چند ماه آینده عرضه شود و بازیکنان را در ماجراجویی منحصر به فردی قرار دهد.

استودیوی «Appeal» به همراه شرکت «THQ Nordic» اعلام کرد که بازی A New Beginning در تاریخ 15 مارس 2024 (25 اسفند 1402) عرضه خواهد شد. Outcast: A New Beginning مانند نسخه‌ی قبلی، یک بازی ماجراجویی سوم شخص خواهد بود که از داستانی غیر خطی بهره می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه


تاریخ انتشار بازی Outcast: A New Beginning

در این بازی، شما بار دیگر در نقش «کاتر اسلید» (Cutter Slade) وارد بازی می‌شوید و باید دوباره به مردم سیاره «Adelpha» کمک کنید. تمام اسلحه‌های اسلید آپدیت می‌شوند که این مساله بر دقت، آسیب و سایر جوانب تاثیر می‌گذارد. اسلید دارای یک جت‌پک است و سلاح‌هایش را از دشمنان رباتیک خود جمع می‌کند. پیشرفت در داستان کاملا به صورت دینامیک است و به تصمیمات شخصیت اصلی بستگی دارد. اسلید همچنین دارای یک سپر انرژی است که می‌تواند از آن برای دفاع و حتی حمله استفاده کند.

تاریخ انتشار بازی Outcast: A New Beginning
تاریخ انتشار بازی Outcast: A New Beginning

Outcast II: The Lost Paradise در سال 2001 به عنوان دومین نسخه از این سری در حال توسعه بود که به دلیل ورشکستگی استودیوی قبلی، هیچ‌گاه به پایان نرسید. سبک بازی روی مبارزه شما با ربات‌ها در سیارات دیگر تمرکز دارد که بدون توجه به تیم، باید ماموریت‌هایشان را به انجام برسانید. فضای بازی شبیه به دهه 90 است که این موضوع باعث بروز ویژگی‌های متعددی در بازی می‌شود. طراحی زیبا در کنار مدیریت آسان شخصیت اصلی می‌تواند شما را با گیم‌پلی خوبی روبرو کند که فرصت سرگرمی برای دقایق طولانی را به شما خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان انتشار بازی Outcast: A New Beginning چیست؟ آیا نسخه قبلی این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *