کنسول Orange Pi Neo معرفی شد

صبح امروز، به صورت رسمی از کنسول Orange Pi Neo با پردازنده AMD Ryzen 7 7840U رونمایی شد. این کنسول از سیستم‌عامل لینوکسی Manjaro OS بهره می‌برد.

سیستم عامل Orange Pi Neo به کاربران امکان اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گیمینگ با عملکرد بالا را می‌دهد. این ترکیب با پردازشگر قدرتمند AMD و سیستم‌عامل لینوکس، تجربه گیمینگ منحصر‌به‌فردی را برای علاقه‌مندان ایجاد کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کنسول Orange Pi Neo به زودی عرضه خواهد شد

کنسول گیمینگ دستی Orange Pi Neo با پردازنده AMD Ryzen 7 7840U، حافظه RAM LPDDR5 ۳۲ گیگابایتی و حافظه 2 ترابایتی SSD، یک کنسول قدرتمند است و قابلیت اجرای بازی‌ها با کیفیت بالا را دارد. با توجه به باتری 50 وات‌ ساعتی و سیستم خنک‌کننده Turbo Large، کنسول Orange Pi Neo، مقرون‌به‌صرفه و بسیار مناسب برای گیم است.

کنسول Orange Pi Neo

صفحه نمایش 7اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل، با نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 500 نیت، تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای را برای کاربران ارائه می‌دهد. ابعاد کوچک و باریک این کنسول به همراه امکان استفاده از سیستم‌عامل‌های مختلف، آن را به یک گزینه چندگانه برای علاقه‌مندان به گیمینگ تبدیل می‌کند.

حضور درگاه‌های متنوع از جمله USB4 و Type-C و پشتیبانی از وای‌فای 6E و بلوتوث 5.3، این کنسول را به یک دستگاه کارآمد و جذاب برای بازی‌های آنلاین تبدیل کرده است. هنوز قیمت آن اعلام نشده؛ اما با ویژگی‌ها و امکانات مطرح، انتظار می‌رود که جذابیت زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ارائه کنسول Orange Pi Neo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: notebookcheck


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *