فرنچایز Skate به پلتفرم استیم اضافه خواهد شد

استودیوی الکترونیک آرتز (EA) به تازگی اعلام کرده که علاوه بر انتشار فرنچایز Skate روی پلتفرم خود و کنسول‌ها، این بازی نیز در مارکت استیم عرضه خواهد شد.

این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ اما EA تأیید کرده که ابتدا بازی Skate روی کامپیوترها منتشر می‌‎شود. استودیو در حال حاضر گفته که این بازی از طریق Steam برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اضافه شدن فرنچایز Skate به پلتفرم استیم

استودیو Full Circle تا به امروز به بازیکنان این امکان را داده که از طریق پلی‌تست‌های مختلف که اختصاصاً در اپلیکیشن EA در دسترس بوده، بازی را امتحان کنند. الکترونیک آرتز این اعلامیه را از طریق پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی توئیتر با یک کلیپ کوتاه منتشر کرد. در ادامه می‌توانید این ویدیو کوتاه را مشاهده کنید.

Full Circle به‌صورت منظم به‌روزرسانی‌هایی بازی Skate ارائه می‌دهد. در جولای 2023، این استودیو قول داد که آزمایش‌های بیشتری برای نسخه‌های کنسولی بازی برگزار خواهد کرد. اگرچه به‌نظر می‌رسد که بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ اما در حال حاضر مشخص نیست که استودیو چه زمانی یک آزمایش دوره آلفا یا بتا را منتشر خواهد کرد که بازیکنان بیشتری را به تجربه بازی دعوت کند.

با این وجود، استودیو در این مدت ویدیوهایی منتشر کرده که به‌روزرسانی‌های بازی مهیج Skate را به نمایش می‌گذارد. یکی از این ویدئوها که در ژوئن 2023 منتشر شد، برخی از اجرای ترفندها را به نمایش می‌گذاشت. بر اساس گزارش درآمد سه‌ماهه از مه 2023، نزدیک‌ترین بازه انتشار پس از آوریل 2024 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرنچایز Skate چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *