بازی Suicide Squad به کمپانی برادران وارنر ضرر مالی زد

طبق گزارش‌های اخیر بازی Suicide Squad (جوخه انتحاری) با فروش بسیار ناامید کننده، ضربه 200 میلیون دلاری به کمپانی «برادران وارنر» وارد کرد.

بازی Suicide Squad: Kill The Justice League که عملکرد ضعیف‌تر از حد انتظاری داشته، ضرر هنگفتی به شرکت «برادران وارنر» زد. «دیوید زاسلاو»، مدیرعامل این شرکت، در گزارش اخیر خود اعلام کرد که عملکرد ناامیدکننده این بازی، باعث کسری بودجه کل بخش استودیوهای بازیسازی شده و این افت حتی به بخش‌های فیلم و تلویزیون نیز سرایت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Suicide Squad به کمپانی برادران وارنر ضرر مالی زد

در حالی که بازی هاگوارتز لگسی در ماه فوریه 2023 به موفقیتی بزرگ تبدیل شد و به پرفروش‌ترین بازی آمریکا در سال 2023 بدل گشت، بازی جوخه انتحاری نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نتیجه، با افت قابل توجهی در فروش و سودآوری روبرو شد. «گانار ویدنفلز»، مدیر مالی «برادران وارنر دیسکاوری»، این افت را تاثیر 200 میلیون دلاری در سوددهی شرکت در طول این سه‌ماهه عنوان کرد.

بازی Suicide Squad

یکی از دلایل اصلی این افت، انتظارات بسیار بالایی بود که از بازی Suicide Squad وجود داشت. استودیوی «راک‌استدی» نتوانست به این انتظارات پاسخ دهد و در نتیجه، تعداد بازیکنان بازی، به خصوص روی پلتفرم پی‌سی، با ریزش ناگهانی مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ضرر مالی بازی Suicide Squad به کمپانی برادران وارنر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *