شرکت رمدی ساخت بازی چند نفره خود را لغو کرد

تیم استودیو شرکت رمدی تصمیم گرفت یکی از پروژه‌های چندنفره خود را لغو کند تا تمرکز و وقت خود را روی سایر پروژه‌ها بگذارد تا بتواند نتایج بهتری را ارائه دهد.

استودیو رمدی تصمیم گرفت پروژه‌ای به نام Kestrel که یک بازی چندنفره بود را لغو کند. در بیانیه‌ای که امروز توسط توسعه‌دهنده بازی Alan Wake 2 منتشر شد، آمده است که این تصمیم توسط رمدی و شرکت تنسنت، سرمایه‌گذار پروژه گرفته شد تا این تیم بتواند روی توسعه بازی‌های دیگر خود تمرکز کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شرکت رمدی ساخت بازی چند نفره خود را لغو کرد

بازی Kestrel که در گذشته با نام Vanguard شناخته می‌شد، قرار بود یک بازی چندنفره کوآپ باشد که این بازی توسط یک تیم کوچک در استودیو رمدی در حال توسعه بود. در حال حاضر، رمدی در حال توسعه یک بازی چندنفره دیگر به نام رمزی Condor است که در جهان بازی Control جریان خواهد داشت.

به گفته «ترو ویرتالا»، مدیرعامل استودیو رمدی، پروژه Kestrel در مراحل اولیه طراحی مفهومی خود بود، در حالی که پروژه‌های دیگر در حال پیشرفت و ورود به مراحل بعدی توسعه خود قرار گرفته‌اند.

شرکت رمدی

اعضای تیم ساخت Kestrel نیز پس از لغو این بازی به تیم‌های توسعه دیگر پیوسته‌اند تا هم به پشتیبانی از آن‌ها بپردازند و هم آموخته‌های ارزشمندشان را در اختیار دیگر بازی‌سازان استودیو قرار دهند. علاوه بر پروژه Condor، استودیو رمدی در حال ساخت دنباله بازی Control و ریمیک نسخه اول و دوم بازی Max Payne است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اقدامات شرکت رمدی برای بازی های چند نفره چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *