اسم بازی جدید اساسینز کرید مشخص شد

انتظار برای طرفدارای بازی Assassin’s Creed که می‌خواستند «یوبی‌سافت» یک بازی در ژاپن بسازد، به پایان رسید و اسم بازی جدید اساسینز کرید مشخص شد.

این شرکت امروز اعلام کرد که اولین تریلر بازی جدید اساسینز کرید که اسمش Assassin’s Creed: Shadows بوده، قرار است در تاریخ 15 می 2024 (26 اردیبهشت) رونمایی شود. بعد از این اعلامیه، یکی از کاربرای توییتر در لیست بازی‌های فروشگاه «یوبی‌سافت» اطلاعاتی درمورد Assassin’s Creed: Shadows پیدا کرد که شامل اطلاعات عرضه بازی بر روی پلتفرم‌های PC، PS5، PS4 و Xbox Series X/S است؛ اما یک کارشناس با آیدی @Shinobi602 گفته که بازی بر روی PS4 عرضه نمی‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اسم بازی جدید اساسینز کرید

فردی دیگر از طرفداران نیز، افشاگری دیگری کرده و می‌گوید Assassin’s Creed: Shadows قرار است در 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) منتشر شود. شرکت «یوبی‌سافت» 2 سال پیش در یک مراسم معرفی بازی، اعلام کرده بود که بر روی یک بازی جدید از سری Assassin’s Creed که در ژاپن فئودالی جریان دارد، کار می‌کند؛ اما اطلاعات بیشتری ارائه نداده بود.

اسم بازی جدید اساسینز کرید

قبل از اعلامیه امروز، 2 افشاگری دیگر نیز درباره این پروژه در سال گذشته لو رفت. اولین مورد در ماه جولای بود که یکی از کارمندان «یوبی‌سافت» در صفحه لینکدین خود نوشت که این بازی قرار است در سال 2024 منتشر شود. دومین افشاگری هم اواخر ماه اکتبر اتفاق افتاد که یک نویسنده ارشد در «یوبی‌سافت» به اشتباه عکس شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed: Shadows را آپلود کرد.

چیزی که فعلا از خود شرکت «یوبی‌سافت» درباره Assassin’s Creed: Shadows می‌دانیم، این است که آن‌ها قول داده‌اند این بازی را به همراه بازی Star Wars Outlaws تا ماه مارس 2025 منتشر کنند، همانطور که ماه گذشته در گزارش درآمدشان اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اسم بازی جدید اساسینز کرید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *