شایعه: ریمیک بازی Resident Evil 1 ساخته خواهد شد

طبق ادعای یکی از افشاگرهای معتبر به نام «DanielRPK»، کپکام در حال ساخت نسخه ریمیک بازی Resident Evil 1 است و این بازی در سال 2026 منتشر خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر شده که پیش‌بینی می‌شد کپکام در قدم بعدی به سراغ ریمیک Resident Evil 5 برود، اما به نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم گرفته است تا سی‌امین سالگرد مجموعه را با بازسازی بازی رزیدنت ایول 1 جشن بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ریمیک بازی Resident Evil 1 ساخته خواهد شد

البته این خبر هنوز به طور رسمی توسط کپکام تأیید نشده است؛ اما سابقه DanielRPK در افشاگری‌های دقیق، اعتبار این خبر را بالا می‌برد. انتشار بازسازی بازی Resident Evil 1 در سال 2026 به این معنی است که طرفداران باید منتظر بمانند تا ریمیک Resident Evil 5 را تجربه کنند. در کنار این خبر، شایعات دیگری نیز پیرامون Resident Evil 9 وجود دارد.

گفته می‌شود که این بازی در حال حاضر در حال توسعه است و از نظر بودجه و زمان صرف شده برای ساخت، بزرگ‌ترین پروژه تاریخ این مجموعه خواهد بود. برخی منابع مدعی هستند که Resident Evil 9 در اوایل سال 2025 منتشر خواهد شد و داستان آن در یک شهر خیالی در جنوب شرقی آسیا روایت می‌شود.

ریمیک بازی Resident Evil 1

با وجود اینکه کپکام هنوز به طور رسمی از Resident Evil 9 رونمایی نکرده است؛ اما حجم زیاد شایعات و اخبار پیرامون این بازی، نشان از هیجان و شور و شوق طرفداران برای نسخه‌های جدید این سری محبوب دارد. بدون شک در ماه‌های آینده شاهد جزئیات بیشتری از بازی Resident Evil 1 Remake و Resident Evil 9 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریمیک بازی Resident Evil 1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *