دبی به گیمرهای ایرانی ویزا می‌دهد

دبی در اقدامی جدید برای جذب متخصصان و سرمایه‌گذاران حوزه بازی‌های ویدئویی، از ویزای بلندمدت جدیدی به نام ویزای گیمینگ دبی رونمایی کرد.

این ویزا که در راستای برنامه توسعه صنعت بازی دبی توسط شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم ولیعهد دبی راه‌اندازی شده است؛ به دنبال تبدیل این کشور به یکی از 10 قطب برتر دنیا در زمینه بازی‌های ویدئویی تا سال 2033 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ویزای گیمینگ دبی

هدف از صدور این ویزا، جذب افراد فعال در این حوزه از جمله بازی‌ سازان، طراحان، برنامه‌نویسان، تولیدکنندگان محتوا، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است. همچنین شرکت‌های فعال در زمینه توسعه بازی، محتوا و هوش مصنوعی نیز می‌توانند از مزایای این ویزا بهره‌مند شوند.

با صدور ویزای گیمینگ دبی، انتظار می‌رود شاهد ایجاد بیش از 30 هزار شغل جدید در این حوزه تا سال 2033 باشیم. این امر به نوبه خود، به رشد اقتصاد دیجیتال دبی و افزایش سهم تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور امارات تا 1 میلیارد دلار کمک خواهد کرد.

ویزای گیمینگ دبی

از مزایای ویزای گیمینگ دبی می‌توان به امکان زندگی، کار و تحصیل در دبی، معافیت مالیاتی برای شرکت‌های فعال در حوزه بازی، دسترسی به امکانات و زیرساخت‌های پیشرفته و حضور در رویدادها و جشنواره‌های بین‌المللی بازی اشاره کرد.

متقاضیان می‌توانند از طریق وب‌ سایت رسمی اداره فرهنگ و هنر دبی برای دریافت این ویزا اقدام کنند. مدارک مورد نیاز برای دریافت این ویزا شامل پاسپورت معتبر، رزومه کاری، مدارک تحصیلی و اثبات تمکن مالی است. مدت زمان اعتبار این ویزا هنوز به طور دقیق مشخص نشده؛ اما با توجه به سایر ویزاهای بلندمدت دبی، انتظار می‌رود بین 5 تا 10 سال باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویزای گیمینگ دبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *