از بازی Assassin’s Creed Shadows به صورت رسمی رونمایی شد

با توجه به اعداد رمزگذاری شده‌ای که در توییتر منتشر و دیده شده، به نظر می‌رسد بازی Assassin’s Creed Shadows ، نقشه جهان خود را لو داده است.

اوایل این هفته، «یوبی‌سافت» اعلام کرد که نام بازی Assassin’s Creed Red به Assassin’s Creed Shadows تغییر یافته و قرار است جزئیات کامل آن امروز، 15 می 2024 (26 اردیبهشت 1402)، منتشر شود. از آن زمان، حساب کاربری اصلی Assassin’s Creed در توییتر با دنبال‌کنندگان خود کمی سرگرم شده و طی دو روز گذشته مجموعه‌ای از اعداد را به طور مداوم به اشتراک گذاشته و به‌روزرسانی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Assassin’s Creed Shadows

کارآگاهان بازی‌های ویدیویی در توییتر حدس می‌زنند که این اعداد بخشی از یک رمزنگاری مرتبط با نمودار محورهای X و Y هستند. به نظر می‌رسد با تبدیل این اعداد به زبان ژاپنی و ترجمه آن‌ها، شکلی برای کاربران به دست می‌آید. با این حال، ماهیت این شکل در حال حاضر موضوع داغ بحث بین بازیکنان است.

کاربری با نام «Access the Animus» استدلال می‌کند که این تصویر با بخشی از نقشه منطقه‌ای کانسای مطابقت دارد. این تصویر بسیار قانع‌کننده به نظر می‌رسد؛ حتی برآمدگی کوچکی در سمت راست دارد که تا حدودی شبیه استان میه است. اگر این نقشه دقیق باشد، Assassin’s Creed Shadows می‌تواند از کیوتو در شمال کانسای تا واکایاما در جنوب کشیده شود.

بازی Assassin’s Creed Shadows

برای اینکه بفهمیم آیا این حدس و گمان درست است یا خیر، زمان زیادی نیاز نیست. «یوبی‌سافت» امروز Assassin’s Creed Shadows را در ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام، 12 ظهر به وقت شرق آمریکا و 5 بعدازظهر به وقت بریتانیا معرفی خواهد کرد.

در جای دیگری، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار Assassin’s Creed Shadows از سوی خود یوبی‌سافت لو رفته باشد. طبق توضیحات به‌روزرسانی شده ویدیوی تریلر آینده در یوتیوب، قرار است بازی جدید در 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1402) سال جاری عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Assassin’s Creed Shadows چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *