تاریخ عرضه بازی GTA 6 مشخص شد

انتظار به پایان رسید! «Take-Two Interactive»، ناشر سری بازی های جذاب و پرطرفدار Grand Theft Auto، تاریخ عرضه بازی GTA 6 را به طور رسمی پاییز 2025 اعلام کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که شایعاتی مبنی بر تاخیر در زمان انتشار بازی GTA 6 تا سال 2026 به گوش می‌رسید. با این حال، «استراوس زلنیک»، مدیرعامل «Take-Two»، در مصاحبه‌ای با «IGN» اعلام کرد که بسیار مطمئن است GTA 6 در پاییز 2025 منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی GTA 6 مشخص شد

رونمایی رسمی GTA 6 در دسامبر سال گذشته انجام شد و اولین تریلر رسمی آن در عرض 24 ساعت جزء پربازدیدترین ویدیوها در یوتیوب قرار گرفت. این بازی در Vice City، یک نسخه تخیلی از ایالت فلوریدا اتفاق می‌افتد و بازیکنان کنترل دو شخصیت به نام‌های «لوسیا» و «جیسون» را بر عهده خواهند داشت.

تاریخ عرضه بازی GTA 6

از زمان رونمایی GTA 6، سوالات زیادی در مورد تاریخ انتشار آن مطرح شده است. برخی از طرفداران نگران تاخیر بازی به دلیل سیاست بازگشت «Rockstar» به دفتر و عدم به‌روزرسانی وب‌سایت GTA 6 بودند.

با این حال، به نظر می‌رسد «Take-Two Interactive» و «Rockstar» مصمم هستند که بازی را تا تاریخ مورد نظر عرضه کنند. بازی جذاب GTA 6 برای PS5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد. همچنین «Schoolboy Q»، رپر مشهور، در حال ساخت موسیقی متن GTA 6 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ عرضه بازی GTA 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *