تریلر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شد

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، جدیدترین تریلر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 اخیرا منتشر شد و توجه طرفداران را به خود جلب کرده است.

این تریلر که در رویداد آنلاین Warhammer Skulls Festival رونمایی شد، به طور مفصل به بخش‌های چندنفره کوآپ و PvP این بازی می‌پردازد. بخش کوآپ به شما این امکان را می‌دهد تا در نقش یک Space Marine، به همراه دو دوست دیگر خود به مصاف انبوهی از دشمنان فضایی Xenos بروید و با استفاده از مهارت‌ها و سلاح‌های قدرتمند خود، آن‌ها را نابود کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2

در بخش PvP نیز شاهد نبردی 6 در مقابل 6 بین دو گروه از Space Marines خواهید بود. در این بخش، شش کلاس شخصیت مختلف برای انتخاب وجود دارد و انواع مختلفی از مسابقات مانند Annihilation، Seize Ground و Capture & Control در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، تریلر جدید نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند با انتخاب زره، رنگ و نشان‌های مختلف، Space Marines خود را شخصی‌سازی کنند.

استودیو «Saber Interactive»T توسعه‌دهنده بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2، همچنین اعلام کرده است که در سیزن پس بازی، آیتم‌های تزئینی بیشتر، ماموریت‌های جدید، تجهیزات و دشمنان جدید ارائه خواهند شد. بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ 9 سپتامبر 2024 (19 شهریور 1403) برای پلتفرم‌های PC، پلی استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر ‌می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *