بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

انتشارات IDW به عنوان خالق بهترین کراس اور های کمیکی در جهان ، جایگاه ویژه‌ای با کمیک‌های جذاب خود در میان طرفداران پیدا کرده است.

از اوایل دهه 2000، انتشارات IDW به عنوان یکی از ناشران برجسته کراس اور های کمیکی مطرح شد و توانست با ایجاد تعادل بی‌نظیری بین داستان‌های اصلی و تجلیل از فرنچایزهای کلاسیک، محبوبیت بسیاری در میان خوانندگان کسب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


IDW با داشتن حقوق انتشار برخی از بزرگ‌ترین قهرمانان تلویزیون و سینما، به خوبی توانسته است بهترین کمیک کراس اور های کمیکی را خلق کند. همکاری این انتشارات با دیگر ناشران بزرگ مانند Dynamite و DC، منجر به تولید بهترین کراس اور های کمیکی در جهان شده که شخصیت‌های محبوب را در موقعیت‌های غیرمنتظره و هیجان‌انگیز قرار می‌دهد.

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

در ادامه لیست بهترین کراس اور های کمیکی در جهان را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار و بر اساس سایت CBR نوشته شده است.

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

خوانندگان عاشق دیدن همکاری‌های غیرمنتظره بین شخصیت‌هایی هستند که معمولاً در دنیاهای جداگانه فعالیت می‌کنند و این چیزی است که IDW در تولید آن مهارت خاصی دارد. از پلیس‌های سرسخت که با بیگانگان مبارزه می‌کنند تا ماشین‌های سفر در زمان که به ماجراجویی‌های جدیدی می‌پردازند، این انتشارات توانسته است تعدادی از بهترین کراس اور های کمیکی در جهان را منتشر کند. این کراس اور های جدید مملو از صحنه‌های اکشن و دسیسه‌های پیچیده هستند که هر خواننده‌ای را مجذوب خود می‌کنند.

X-Files/30 Days Of Night

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
کراس اور های دی سی

«مولدر» و «اسکالی» دو محقق محبوب علمی تخیلی، در کمیک کراس اور ترسناک X-Files/30 Days of Night، به قلب روایتی وحشتناک از خون‌آشام‌ها با نویسندگی «استیو نیلز» قدم می‌گذارند.

داستان این کمیک، «مولدر» و «اسکالی» را به آلاسکا می‌کشاند، جایی که آن‌ها در پی رد پای یک قاتل آدمخوار هستند؛ اما به زودی متوجه می‌شوند که موجودی بسیار خطرناک‌تر در انتظار آن‌هاست.

این کراس اوور نشان می‌دهد که چقدر این دو فرنچایز برای یکدیگر مناسب هستند. فضای علمی تخیلی و ترسناک X-Files به طور کامل با داستان خون‌آشامی 30 Days of Night ادغام می‌شود و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و جذاب را برای خوانندگان رقم می‌زند.

کمیک X-Files/30 Days of Night جزء بهترین کمیک های کراس اور قرار گرفته و یک داستان علمی تخیلی ترسناک فوق‌العاده است. این کمیک به عنوان یک دنباله عالی برای سری اصلی 30 Days of Night نیز عمل می‌کند و طرفداران این مجموعه را به وجد خواهد آورد.

Transformers/Back To The Future

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

«مارتی مک‌فلای» و «دکتر اِمِت براون»، مخترع ماشین زمان «دلوِرین»، در یکی از بهترین کمیک های کراس اور Transformers/Back to the Future، در یک سفر زمانی با اتوبات‌ها و دیسپتیکان‌ها روبرو می‌شوند.

داستان این کمیک، «مارتی» را پس از سفری در زمان که به نظر می‌رسد همه چیز را درست کرده است، دنبال می‌کند؛ اما او به زودی متوجه می‌شود که دیسپتیکان‌ها به دنبال «دلوِرین» هستند و قصد دارند از آن برای اهداف شیطانی خود استفاده کنند.

«مارتی» برای نجات آینده، با دوستان جدید خود از اتوبات‌ها متحد می‌شود. آن‌ها با هم سفری حماسی را در زمان آغاز می‌کنند تا جلوی دیسپتیکان‌ها را بگیرند و تاریخ را از نو بنویسند.

نقد و بررسی فیلم Transformers: Rise of the Beast

Godzilla Vs Mighty Morphin Power Rangers

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

ایده کراس‌اوور گودزیلا و پاور رنجرز آنقدر جذاب بود که خوانندگان این کمیک را به شدت هیجان‌زده کرد. این نبرد حماسی زمانی آغاز می‌شود که «ریتا رپوسا»، دشمن سرسخت پاور رنجرز، از طریق یک دروازه چندجانبه به دنیایی سفر می‌کند که در آن پاور رنجرزها وجود ندارند. او امیدوار است با این کار، به راحتی بر جهان حکومت کند؛ اما غافل از اینکه با دشمنی جدید و قدرتمند  از جمله گودزیلا و هیولای غول‌پیکر روبرو خواهد شد.

گودزیلا علیه پاور رنجرز که جزء بهترین کراس اور های کمیکی در جهان است، هیجان تیم کلاسیک پاور رنجرز را با مقیاس حماسی یک نبرد «کایجو» ترکیب می‌کند. این داستان پر از اکشن، ماجراجویی و لحظات طنز است که طرفداران هر دو فرنچایز را به وجد خواهد آورد.

بهترین فیلم های گودزیلا

Star Trek/Green Lantern

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

دو تا از بزرگ‌ترین فرنچایزهای فضایی، در یکی از بهترین کراس اور های دی سی به نام پیشتازان فضا و فانوس سبز به هم می‌پیوندند. این داستان حماسی، پلیس‌های فضایی را به فرماندهی «هال جردن» و خدمه «اینترپرایز جیمز تی. کرک» در کنار هم قرار می‌دهد تا با خطرات عظیمی در کهکشان روبرو شوند.

همه‌چیز در جریان جنگ طیف آغاز می‌شود، نبردی کیهانی که در آن شخصیت‌های پیشتازان فضا حلقه‌های «فانوس سبز» را به دست می‌آورند. این اتفاق قدرت‌های جدیدی به آن‌ها داده و آن‌ها را در مسیر رویارویی با دشمنان قدرتمندی قرار می‌دهد.

یکی از این دشمنان، «نکرون»، بزرگ‌‎ترین دشمن «فانوس سبز» و خالق داستان سیاه‌ترین شب خواهد بود. «نکرون» به دنبال احیای کل سیاره ولکان، زادگاه «اسپاک»، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های پیشتازان فضا است. داستان پیشتازان فضا/فانوس سبز مملو از اکشن، ماجراجویی، ترس کیهانی و لحظات حماسی است که طرفداران هر دو فرنچایز را به وجد خواهد آورد.

بهترین کمیک های گرین لنترن

Army Of Darkness/Bubba Ho-Tep

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کمیک های کراس اور

دو تن از نمادین‌ترین شخصیت‌های «بروس کمپبل»، اسطوره فیلم‌های درجه B، «الویس بابا نو تپ» و «اش ویلیامز» از ارتش تاریکی، در مینی‌سریال کمیکی الویس و اش علیه مومیایی‌ها با یکدیگر متحد می‌شوند. کمیک کراس اور الویس و اش علیه مومیایی‌ها، این دو قهرمان را در نبردی هیجان‌انگیز با مومیایی‌های وحشتناک در سرزمین مصر باستان روبرو می‌کند.

همه چیز زمانی آغاز می‌شود که «الویس بابا نو تپ» برای یافتن کتاب نفرین‌شده نکرومنیکان به مصر می‌رود. او قصد دارد با استفاده از قدرت‌های این کتاب، بر جهان تسلط یابد؛ اما «اش ویلیامز»، قهرمان شجاع ارتش تاریکی، از نقشه‌های شوم «الویس» مطلع خواهد شد و برای متوقف کردن او راهی مصر می‌شود.

در این بین، این دو با مومیایی‌های قدرتمند و مرگبار برخورد می‌کنند. آن‌ها باید با تمام توان خود با این موجودات اهریمنی مبارزه کرده تا از رسیدن «الویس» به نکرومنیکان و به خطر افتادن جهان جلوگیری کنند.

Rocketeer/Spirit: Pulp Friction

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

«مارک وید» با «خلق راکتییر»، به دنیای کراس اور های جدید کمیک‌ مستقل طراوت و جان تازه‌ای بخشید. این شخصیت که توسط «دیو استیونز» خلق شده، یادآور عصر طلایی کمیک‌ها و داستان‌هایی پر از ماجراجویی، اکشن و لحظات طنز است.

در کمیک کراس اوور راکتییر/روح: اصطکاک پالپ، شاهد همکاری «راکتییر» با «روح»، شخصیت محبوب خلق شده توسط ویل آیزنر، هستیم. این دو قهرمان افسانه‌ای در جستجوی قاتلان یک سیاستمدار مشهور، به شهرهای یکدیگر سفر می‌کنند.

این کمیک برای طرفداران اکشن پالپ کلاسیک و معمای قتل، یک اثر بی‌نظیر و جذاب است. دیدن «راکتییر» و «روح» در کنار هم، در داستانی مملو از تعلیق و هیجان، تجربه‌ای منحصر به فرد را برای خواننده رقم می‌زند.

 Batman Vs Teenage Mutant Ninja Turtles

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
کراس اور های دی سی

بتمن و لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان، دو نماد محبوب فرهنگ عامه، بارها در دنیای کمیک با یکدیگر ملاقات کرده‌اند؛ اما اولین مینی‌سریال کراس اوور IDW، بدون شک خاطره‌انگیزترین آنهاست.

داستان زمانی آغاز می‌شود که «Foot Clan»، دشمنان سرسخت لاک‌پشت‌ها، به دنیای دی سی نفوذ می‌کنند. لاک‌پشت‌ها به دنبال انتقام، راهی این دنیا شده و در نهایت با «بتمن»، روبرو می‌شوند.

در این مینی‌سریال، شاهد تیمی عالی از دو نیروی مبارز نمادین هستیم که باید با اتحاد بین «شریدر» و «ریش‌الغول»، دشمن دیرینه «بتمن»، مبارزه کنند. این اتحاد شوم، تهدیدی بزرگ برای هر دو دنیای «بتمن» و لاک‌پشت‌ها به شمار می‌رود.

بتمن و لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان مملو از اکشن بدون توقف، نبردهای حماسی و لحظات طنز سرگرم‌کننده بین لاک‌پشت‌ها و بتمن است. این کمیک، طرفداران هر دو فرنچایز را به وجد آورده و جزء بهترین کمیک های کراس اور قرار دارد.

بهترین کمیک های بتمن

Mars Attacks Judge Dredd

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

بر اساس فیلم کالت حمله مریخی!، کمیک حمله مریخی «جاج درد» (Judge Dredd)، یکی از نادیده گرفته‌شده‌ترین و در عین حال سرگرم‌کننده‌ترین کراس اور های کمیکی است. این داستان، «جاج درد»، شخصیت افسانه‌ای دنیای 2000 AD را در نبردی حماسی با مهاجمان مریخی در Mega-City One، کلان‌شهر آینده‌نگر و پرآشوب، روبرو می‌کند.

همه چیز زمانی آغاز می‌گردد که او از حضور مریخی‌ها در Mega-City One مطلع می‌شود. این موجودات فضایی قصد دارند به این کلان‌شهر حمله کرده و آن را به تسخیر خود درآورند. «جاج درد» که مصمم به حفظ نظم و قانون در مگاسیتی است، به تنهایی به مصاف مریخی‌ها می‌رود.

حمله مریخی جاج درد به طرز ماهرانه‌ای لحن طنز هر دو فرنچایز را به هم می‌آمیزد و اکشن نفس‌گیر را با شوخی‌های بامزه و لحظات سرگرم‌کننده ترکیب می‌کند.

Transformers Vs Terminator

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

کراس اوور Transformers vs Terminator اولین ملاقات «سارا کانر» و «T-800» را در پس‌زمینه جنگ داخلی سایبرترونی بین اتوبوتس و دیسپشنز روایت می‌کند. این داستان حماسی، «سارا کانر»، شخصیت افسانه‌ای فیلم ترمیناتور و «T-800»، قاتل سایبورگ را در کنار «آپتبموی پرایم»، رهبر اتوبوتس قرار می‌دهد تا با «مگاترون» و نیروهای شرور دیسپشنز برای نجات جهان از نابودی مبارزه کنند.

Transformers vs Terminator یک از بهترین کراس اور های کمیک جهان است که به طرز ماهرانه‌ای لحن اکشن و هیجان‌انگیز فیلم ترمیناتور را با دنیای علمی تخیلی و پرماجرای Transformers ترکیب می‌کند.

Predator Vs Judge Dredd Vs Aliens

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

کراس اوور شکارچی، جاج درد و بیگانه سه تا از بزرگ‌ترین فرنچایزهای علمی تخیلی/اکشن فرقه‌ای را در دنیای کمیک برای یک نبرد حماسی سه‌جانبه به هم می‌آورد. این داستان، «جاج درد»، شخصیت افسانه‌ای دنیای 2000 AD، شکارچیان فضایی بی‌رحم و موجودات بیگانه خطرناک را در یک تقابل نفس‌گیر روبروی هم قرار می‌دهد.

همه چیز زمانی آغاز می‌شود که یک «شکارچی» تنها به زمین آینده «جاج درد» می‌رسد. او به دنبال شکار موجودات هیبریدی است که در مگا سیتی زندگی می‌کنند. شکست او در مقابل این موجودات، شکارچیان دیگر را به زمین می‌کشاند تا انتقام او را بگیرند.

در این میان، «جاج درد» متوجه حضور شکارچیان و بیگانگان در این شهر می‌شود و برای حفظ نظم و قانون در این کلان‌شهر آشفته، با آن‌ها همکاری می‌کند. این اتحاد ناآرام، «جاج درد»، شکارچیان و بیگانگان را در کنار هم قرار می‌دهد تا با دکتر «رنیستوس»، دانشمند دیوانه و شرور که مسئول خلق موجودات هیبریدی است، مبارزه کنند.

شکارچی، قاضی و بیگانه ترکیبی از سه فرنچایز مطرح است که با اضافه شدن اکشن، ماجراجویی و لحظات تنش‌برانگیز، تجربه‌ای جذاب و به یادماندنی را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

Punisher/Batman

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کمیک های کراس اور مارول و دی سی

«بتمن» و «پانیشر»، دو شخصیت افسانه‌ای دنیای کمیک، در طول تاریخ، بارها با یکدیگر ملاقات کرده‌اند؛ اما در هر ملاقات، مردی که پشت نقاب «بتمن» قرار گرفته متفاوت بوده است.

در کمیک بتمن و پانیشر: دریاچه آتش، شاهد ملاقاتی مرگبار بین «پانیشر» و «ژان-پل والی»، نسخه خشن «بتمن» هستیم. این دو شخصیت بی‌رحم، در نبردی حماسی برای انتقام و عدالت با یکدیگر روبرو می‌شوند.

سال‌ها بعد، در کمیک پانیشر/بتمن: شوالیه‌های مرگبار، «بروس وین»، بتمن واقعی، با پانیشر «فرانک کسل»، ملاقات می‌کند. این اولین برخورد بین این دو نماد دنیای کمیک است که در شهر گاتهام آشفته رخ می‌دهد.

در این کمیک، «چاک دیکسون»، نویسنده مشهور، و «جان رومیتا جونیور»، طراح برجسته، پانیشر را برای شکار «جیگساو»، قاتل بی‌رحم، به گاتهام بازمی‌گردانند. «جیگساو» در این داستان با «جوکر»، دشمن دیرینه بتمن، متحد شده و آشوبی را در شهر به پا می‌کند.

بهترین کمیک های پانیشر

Green Lantern/Silver Surfer

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

در دهه 90، «کایل راینر» به عنوان آخرین «فانوس سبز»، پس از سقوط «هال جردن» و تسخیر شدنش توسط  «پارالکس»، بار سنگینی را بر دوش گرفت. «راینر» با عزم راسخ برای محافظت از جهان در برابر تهدیدات کیهانی، خیلی زود متوجه شد که به تنهایی نمی‌تواند از عهده این کار بربیاید.

در بهترین کمیک کراس اور های کمیکی با عنوان فانوس سبز/سواره‌کار نقره‌ای: اتحادهای نامقدس، «کایل راینر» با یک متحد غیرمنتظره به نام «سواره‌کار نقره‌ای» از دنیای مارول، ملاقات می‌کند. این دو ابرقهرمان توسط نگهبانان راه‌های فضایی، موجودات قدرتمندی که بر تعادل کیهان نظارت می‌کنند، برای مقابله با تهدیدی عظیم فراخوانده می‌شوند.

«سوپرمن سایبورگ»، «تانوس»، «تایتان دیوانه» و «پارالکس»، دشمن قدرتمند دنیای «فانوس سبز»، با یکدیگر متحد شده‌اند تا هر دو جهان را به نابودی بکشانند. آن‌ها با دستکاری «راینر» و «سواره‌کار نقره‌ای»، این دشمنان را به جان یکدیگر می‌اندازند و باعث آشوب و هیاهو در کهکشان می‌شود.؛ اما به زودی «راینر» و «سواره‌کار نقره‌ای» متوجه حقیقت می‌شوند و آن‌ها با کمک یکدیگر به سوی نجات دو جهان می‌روند. «راینر» و «سواره‌کار نقره‌ای» با تمام قدرت خود با ابرشروران مبارزه می‌کنند و در نهایت آنها را شکست می‌دهند.

Batman/Daredevil

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
کراس اور های مارول

«آلن گرانت» و «ادواردو بارتو»، در یکی از برترین کراس اور های مارول با عنوان بتمن/دردویل: پادشاه نیویورک بار دیگر شوالیه تاریکی و مرد بدون ترس را در یک ماجراجویی حماسی گرد هم می‌آورند. این داستان، «کینگ‌پین»، دشمن دیرینه «دردویل» را در راس یک توطئه شوم برای به تسخیر درآوردن شهر گاتهام نشان می‌دهد.

«کینگ‌پین» با «راس الغول»، رهبر فرقه «لیگ قاتلان» و «مترسک» متحد می‌شود تا گاتهام را به قلمرو خود تبدیل کند. آن‌ها با استفاده از منابع و قدرت خود، نقشه‌های شومی را برای شهر طراحی کردند و آشوب و هرج و مرج را در خیابان‌های آنجا ایجاد می‌کنند.

«دردویل» که از این توطئه آگاه می‌شود، به دنبال «کینگ‌پین» به گاتهام سفر می‌کند. او در این راه با «بتمن»، شوالیه محافظ گاتهام، ملاقات و با او اتحادی را برقرار می‌کند. این دو ابرقهرمان با وجود تفاوت‌هایشان مصمم هستند که جلوی کینگ‌پین و متحدانش را بگیرند و از گاتهام و نیویورک در برابر نقشه‌های شوم آنها محافظت کنند.

بهترین کمیک های بی باک

The Incredible Hulk vs. Superman

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

بهترین کراس اور های کمیک جهان به عنوان سوپرمن علیه هالک شگف‌انگیز، نبردی حماسی را بین «سوپرمن» و «هالک» به تصویر می‌کشد که در گذشته هر دو شخصیت رخ می‌دهد. «لکس لوتر» و ژنرال «تاندربولت راس»، دو دشمن دیرینه، با دستکاری خاطرات «سوپرمن» و «هالک»، آن‌ها را متقاعد می‌کنند که با یکدیگر به مابرزه بپردازند.

نبرد در چندین مکان مختلف در سراسر جهان رخ می‌دهد و هر دو قهرمان از تمام قدرت خود برای شکست دادن یکدیگر استفاده خواهد کرد. سوپرمن با قدرت، سرعت و پرواز فوق بشری خود به «هالک» حمله می‌کند، در حالی که «هالک» با قدرت و خشم بی‌پایان خود مقابل حملات او می‌ایستد.

در نهایت، هیچ کدام از دو قهرمان قادر به شکست قطعی یکدیگر نیستند. نبرد با تساوی به پایان خواهد رسید و هر دو شخصیت به این نتیجه می‌رسند که قدرت واقعی آنها در تعهد آن‌ها به عدالت و محافظت از بی‌گناهان است.

بهترین کمیک های هالک

Batman & Spider-Man

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

New Age Dawning در واقع دومین همکاری بین قهرمانان محبوب، «مرد عنکبوتی» و «بتمن» بود که جزء بهترین کمیک های کراس اور مارول و دی سی قرار گرفت. این دو برای مقابله با «کینگ پین» و «راس الغول» که با کمک «تالیا» دختر «راس الغول» برای وارد کردن یک ماده مرموز به نیویورک مذاکره می‌کردند، متحد شدند.

وقتی «تالیا» برای اطمینان از همکاری «فیسک»، درمانی برای سرطان همسرش پیشنهاد داد، داستان پیچیده‌تر شد. این کراس اوور نه تنها به طور دقیق رابطه قهرمانان را برجسته کرد؛ بلکه رابطه ابرشرورهای این دو فرانچایز را به تصویر کشید.

خفن ترین و بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی

Superman vs. The Amazing Spider-Man

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان

در دنیای کمیک و کراس اور های دی سی ، جایی که شخصیت‌ها از دو دنیای مجزا به هم رسیدند، همیشه هیجان‌انگیز بوده است؛ اما هیچ‌کدام به اندازه اولین برخورد «مرد فولادی» و «مرد عنکبوتی» در سال 1976 حماسی و مورد انتظار نبود.

این داستان بسیار رویایی بود که هر طرفدار کتاب‌های مصور آرزوی خواندن آن را داشت. این کمیک، تصویری از یک نبرد اجباری بین دو ابرقهرمان، «سوپرمن» و «مرد عنکبوتی» ارائه می‌دهد.

در این داستان، «لکس لوتر» با یک ترفند شیطانی، «مرد عنکبوتی» را در معرض تشعشعات خورشید قرمز قرار می‌دهد تا او را در برابر قدرت فوق‌العاده «سوپرمن» که به این نوع تشعشع حساس بود، قوی کند.

با فضایی که یادآور حساسیت‌های عصر نقره‌ای بود، این داستان «لکس لوتر» و «دکتر اختاپوس» را متحد می‌کند تا زمین را به خطر بیندازند، اما «دکتر اختاپوس» پس از فهمیدن وسعت ویرانگر نقشه «لوتر»، علیه او شورش می‌کند و به قهرمانان می‌پیوندد.

بهترین کمیک های سوپرمن

JLA/Avengers Brought

بهترین کراس اور های کمیکی در جهان
کراس اور های مارول

ریشه‌های کراس‌آور حماسی JLA/Avengers، به اواخر دهه 70 میلادی باز می‌گردد؛ اما متأسفانه اختلافات میان سردبیران و سیاست‌های شرکت‌ها مانع از تولید و انتشار آن تا اواسط دهه 2000 شد. JLA/Avengers تا به امروز به عنوان آخرین همکاری مارول و دی‌سی باقی مانده است.

یکی از بهترین کراس اور های کمیکی در جهان با عنوان JLA/Avengers از کمیک قبلی مارول در مقابل دی‌سی در سال 1996 پیروی کرد و دو تیم ابرقهرمانی را برای نجات سرنوشت دنیاهای خود در برابر یکدیگر قرار داد. «لیگ عدالت» و «انتقام‌جویان» برای غلبه بر تهدیدی که جهان‌هایشان را به خطر می‌انداخت، مجبور به جمع‌آوری اشیاء قدرتمندی مانند نیزه سرنوشت و دستکش بی‌نهایت شدند.

در این رویداد، شاهد نبردهای حماسی بین ابرقهرمانان از دو دنیای کاملاً مجزا بودیم. جدال تماشایی بین «سوپرمن» و «ثور»، قسمت جذاب و برجسته این رویداد را تشکیل می‌داد.

یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات این کمیک کراس اور ، زمانی بود که «سوپرمن» شایستگی خود را برای استفاده از چکش قدرتمند «ثور»، «میولنیر»، ثابت کرد. این صحنه نمادین، قدرت و شجاعت او را به نمایش گذاشت و نشان داد که حتی در میان قدرتمندترین ابرقهرمانان نیز، فروتنی و لیاقت حرف اول را می‌زند.

سوالات متداول

چرا کراس‌اورهای کمیکی محبوب هستند؟

کراس‌اورها به دلیل ترکیب داستان‌های محبوب و ایجاد فرصت برای تعامل شخصیت‌های مختلف بسیار جذاب و هیجان‌انگیز هستند.

اولین کراس‌اور کمیکی کدام بود؟

اولین کراس‌اور کمیکی بزرگ Crisis on Infinite Earths در سال 1985 توسط DC Comics منتشر شد.

کراس‌اورهای کمیکی چگونه بر داستان‌های اصلی تأثیر می‌گذارند؟

کراس‌اورها معمولاً تغییرات بزرگ و مهمی را مانند تغییر شخصیت‌ها، دنیاها و خطوط داستانی در داستان‌های اصلی ایجاد می‌کنند.

آیا بهترین کراس اور های کمیکی در جهان نیاز به خواندن کمیک‌های قبلی دارند؟

در اکثر موارد، خواندن کمیک‌های قبلی می‌تواند به درک بهتر کراس‌اور کمک کند؛ اما نویسندگان معمولاً تلاش می‌کنند تا داستان‌ها به‌طور مستقل نیز قابل درک باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کراس اور های کمیکی در جهان چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *