تاریخ عرضه بازی Metal Slug Tactics مشخص شد

شرکت DotEmu با انتشار تریلری جدید، تاریخ عرضه بازی Metal Slug Tactics را رسماً اعلام کرد. این بازی برای اکثر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

پس از سکوت خبری و تأخیرهای متعدد، بالاخره تاریخ انتشار بازی Metal Slug Tactics مشخص شد. «DotEmu»، ناشر این بازی، اعلام کرد که گیمرها می‌توانند در پاییز 1403 به سراغ این اثر نقش‌آفرینی روگ-لایک بروند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Metal Slug Tactics مشخص شد

Metal Slug Tactics تجربه‌ای نوآورانه از دنیای Metal Slug را به ارمغان می‌آورد. در این بازی، شما باید با استفاده از تاکتیک و استراتژی، تیمی از سربازان را هدایت کنید و در برابر دشمنان قدرتمند به نبرد بپردازید.

اگرچه تا عرضه کامل بازی زمان زیادی باقی مانده است؛ اما کاربران PC می‌توانند در خلال رویداد Steam Next Fest که از 21 تا 28 خرداد 1403 (10 تا 17 ژوئن 2024) برگزار می‌شود، نسخه دموی Metal Slug Tactics را تجربه کنند.

محتوای دقیق نسخه دمو هنوز مشخص نیست؛ اما در این بخش شما می‌توانید تیمی را برای مقابله با «مارکو»، شخصیت شرور مجموعه، تشکیل دهید و در نبردی کوتاه، هیجان Metal Slug Tactics را بچشید.

Metal Slug Tactics بدون شک تجربه‌ای جذاب و منحصر به فرد برای طرفداران Metal Slug و دوستداران بازی‌های استراتژیک خواهد بود. اگر شما هم از طرفداران این مجموعه هستید، Metal Slug Tactics را در لیست بازی‌های مورد انتظار خود قرار دهید و برای تجربه آن در پاییز 1403 آماده شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Metal Slug Tactics چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *