بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند ؛ کمیک یعنی چه ؟

اگر به کمیک‌ها علاقه دارید، می‌توانید تا پایان این نوشتار با فیگار باشید تا با بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند آشنا شوید.

کمیک یکی از قدیمی‌ترین و همچنین محبوب‌ترین رسانه‌های سرگرمی محسوب محسوب می‌شود. با این حال، همچنان کمیک‌ها طرفداران بسیار زیادی در میان مردم دارند. امروزه اکثر مردم، کمیک‌ها را تنها به ابرقهرمان‌های مارول و دی‌سی می‌شناسند. البته که شما می‌توانید با بهترین کمیک های مارول تاریخ نیز در فیگار آشنا شوید. با این حال، کمیک‌ها تعداد و تنوع بسیار زیادی دارند که اکنون قصد معرفی بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید بخوانید را به شما داریم.

بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند

کمیک یعنی چه ؟

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ

اما شاید بهتر باشد تا پیش از آشنایی با پرفروش ترین کمیک بوک های تاریخ با معنی کمیک آشنا شوید. آشنایی با معنی کمیک به شما اجازه می‌دهد تا درک بهتری از آنچه که درحال خواندن آن هستید داشته باشید. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا در ابتدا به سوال کمیک بوک چیست پاسخ داده و سپس پرفروش ترین کمیک بوک های تاریخ را به شما معرفی نماییم.

کمیک بوک چیست ؟

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ, کتاب های کمیک چیست

پیش از بررسی کتاب های کمیک چیست بهتر است تا نگاهی به واژه کمیک بیاندازیم. معنی کمیک یا Comic در انگلیسی به هر چیز خنده‌دار یا کمدی می‌گویند. دلیل نام‌ گیری کتاب‌های مصور به کمیک نیز این است که در ابتداً اکثر کتاب‌های مصور به صورت کمدی بودند و داستان‌هایی خنده‌دار را روایت می‌کردند. به همین دلیل، درحال حاضر پاسخ کتاب های کمیک چیست تنها به داستان‌های کمدی محدود نمی‌شود؛ بلکه این تنها یک نام باقی‌مانده از قبل است و اکنون کمیک‌های بسیار زیادی وجود دارند که هیچ اثری از ژانر کمدی در آن‌ها یافت نمی‌شود.

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، معادل بهتری که برای پاسخ سوال کتاب های کمیک چیست در نظر گرفته می‌شود، کتاب‌های مصور است. کتاب‌ مصور به کتاب‌هایی گفته می‌شود که به جای متن، از ترکیب تصویر و متن به وجود آمده است. این کتاب‌ها به گونه‌ای هستند که از تصاویر زیادی تشکیل شده‌اند. هر تصویر بیانگر یک لحظه بخصوص از داستان است و به کمک کادرهای متن، نوشته‌ها به صورت مستقیم از زبان شخصیت به جای زبان راوی روایت می‌شود. این یک توضیح کامل از معنی کمیک است. اکنون می‌توانید با ما باشید تا بهترین کتاب های مصور را بشناسید.

بیشتر بخوانید:

Batman: The Long Halloween

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ, پرفروش ترین کتاب های کمیک در طول تاریخ

بخش زیادی از بهترین کمیک های ترجمه شده که در این لیست خواهید دید، مربوط به بتمن می‌شوند. کمیک The Long Halloween اثر جف لوب و تیم سیل همواره جزو مهم‌ترین کمیک‌های این شخصیت در میان طرفداران بوده است. همچنین این رویداد مهم، یکی از مهم‌ترین منابع الهام برای سه‌گانه فیلم‌های شوالیه تاریکی اثر کریستوفر نولان بوده است.

این کمیک به طرفداران یادآوری می‌کند که برای موفقیت یک داستان ابرقهرمانی، نیازی به سفرهای بین کهکشانی نیست؛ بلکه داستان‌هایی جنایی در سطح خیابان نیز می‌توانند بسیار موفق عمل کنند. این کمیک مجدداً جنبه کارآگاهی و جنایی بتمن را که فراموش شده بود به او بازگرداند. به همین دلیل است که این کمیک،‌ جزو بهترین کتاب های مصور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

Kingdom Come

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ, کمیک پرفروش تمام دوران

سری کمیک Kingdom Come جزو بهترین کمیک بوک های تاریخ محسوب می‌شود. این کمیک نگاهی جدید و متفاوت را به مفهوم ابرقهرمانی و اختصاصاً لیگ عدالت داشت. مارک وید و الکس راس که هر دو تجربه بسیار زیادی در نویسندگی و طراحی کمیک‌ دارند، برای ساخت این سری کمیک با یکدیگر همکاری کردند.

در این کمیک، ما می‌توانیم شاهد بتمن و دیگر ابرقهرمانانی باشیم که در یک تیم قرار گرفته‌اند و در تلاش برای نابودی لکس لوتر هستند. زیرا که اکنون لکس باری دیگر قصد نابودی آن‌ها را دارد. اگر شما به بتمن و لیگ عدالت علاقه داشته باشید، این کمیک جزو بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید بخوانید برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

V For Vendetta

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ, پرفروش ترین کتاب های کمیک در طول تاریخ

آلن مور بیشتر برای ساخت کمیک‌هایی با ابرقهرمانان دی‌سی شناخته می‌شود. اما یکی از بزرگ‌ترین کارهای او، نوشتن کمیک V for Vendetta است. این کمیک، یک داستان سیاسی-دیستوپیایی را روایت می‌کند که یک حزب سیاسی خیالی، می‌توانند با موفقیت بریتانیا را به یک دولت پلیسی وحشتناک نئوفاشیست تبدیل کنند.

شخصیت اصلی این کمیک، V نام دارد. او ماسک کلاسیک گای فاکس را بر صورت می‌زند و قصد دارد تا یک انقلاب آنارشیستی را علیه حکومت ظالم بریتانیا را بهری کند. با توجه به توضیحات ذکر شده، کاملاً واضح است که این کمیک به شدت تاریک و سنگین است و با مفاهیمی سر و کار دارد که کمتر کمیکی به سراغ آن می‌رود. به همین دلیل است که این کمیک راه خود را به لیست بهترین کتاب های مصور باز کرده است.

بیشتر بخوانید:

Tower Of God

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ

اگر همچنان این کمیک کره‌ای را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید. زیرا که این کمیک جزو مهم‌ترین و بهترین کتابهای کمیک کره‌ای محسوب می‌شود. این کمیک از سال 2010 تاکنون همچنان درحال پخش است و داستان آن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

Batman: The Killing Joke

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند, بهترین کمیک بوک های تاریخ

در کمیک Batman: The Killing Joke، شما می‌توانید با جوکر درحال فرار و همزمان رویارویی با بتمن مواجه شوید. همانند کمیک Batman: The Long Halloween که پیش‌تر ذکر کردیم، این کمیک نیز تاثیر بسیار زیادی بر فیلم‌های شوالیه تاریکی گذاشت. به شکلی که می‌توانیم مطمئن باشیم شخصیت جوکر با بازی هیث لجر، از جوکر در این کمیک الهام گرفته است.

این کمیک به وضوح نشان می‌دهد که چرا جوکر یه ابرشرور بینظیر و بزرگ است. همچنین نحوه رویارویی او با بتمن، داستان‌های بسیار جالبی را رقم می‌زند. پس کاملاً منطقی است که این کمیک جزو مشهورترین کمیک بوک ها باشد.

بیشتر بخوانید:

Batman: Year One

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ, کمیک پرفروش تمام دوران

کمیک Batman: Year One یک کمیک مشترک از بتمن و کمیسر جیم گوردون است است. این بار بتمن به همراه کمیسر، به میدان نبرد می‌روند و با جنایات مبارزه می‌کنند. همانند دیگر کمیک‌های بتمن، این کمیک نیز داستانی در خیابان‌های گاتهام را روایت می‌کند که واقع‌گرایانه‌تر از دیگر کمیک بوک‌ها است.

بیشتر بخوانید:

The Sandman

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند, بهترین کمیک های ترجمه شده

مرد شنی یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین کمیک‌های دی‌سی به شمار می‌رود. نیل گیمن کسی است که وظیفه ساخت این کمیک راه برعهده داشته است که به خوبی از پس این کار بر آمد. در این کمیک، می‌توانید شخصیت‌هایی فانتزی و حتی قوی‌تر از قوی‌ترین خدایان دی‌سی را مشاهده کنید که در داستانی سورئال قرار گرفته‌اند.

مرد شنی یکی از بهترین و بزرگ‌ترین کارهایی است که گیمن تجلیل تاکنون انجام داده است. فضای سورئال و مفاهیم متافزیک به خوبی در این کمیک به نمایش در آمده‌اند؛ همچنین شخصیت‌ پردازی‌ها به گونه‌ای هستند که می‌توانند باعث رضایت هر خواننده‌ای شوند. بی‌شک این کمیک جزو بهترین کمیک بوک های تاریخ است.

بیشتر بخوانید:

Batman: The Dark Knight Returns

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند, برترین کمیک های تاریخ

بی‌شک بهترین کمیکی که تاکنون از شخصیت بتمن ساخته شده‌ است، Batman: The Dark Knight Returns نام دارد. این کمیک یک اثر کلاسیک جذاب و سیاسی است که نگاه تازه‌ای را به بتمن ارائه می‌دهد. همچنان نیز فرانک میلر که یکی از بهترین نویسنده های کمیک است، نویسندگی این کمیک‌ را برعهده داشته است.

در این کمیک، ما می‌توانیم بروس وین را در سن 50 سالگی مشاهده کنیم. اکنون او بازنشسته شده است اما همچنان شهر گاتهام در وضعیت خوبی قرار ندارد. با توجه به وضعیت گاتهام،‌ همچنان دولت ایالات متحده قصد ایجاد هیچ تغییری را ندارد. پس زمان آن رسیده است که باری دیگر، بروس وین تبدیل به بتمن شده و یکی از بهترین و پرفروش ترین کمیک بوک های تاریخ را به وجود‌ آورد.

بیشتر بخوانید:

Bastard

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ, بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید بخوانید

کمیک Bastard جزو بهترین کتابهای کمیک کره‌ای محسوب می‌شود که حتما باید آن‌ را بخوانید. داستان این کمیک، در رابطه با یک پسر دبیرستانی است که توسط پدر قاتلش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. او حتی از صحبت در رابطه با پدرش ترس دارد.

اما مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ترس او، همکار شناخته شدن او در کارهایی است که پدرش انجام می‌دهد. اما این تا زمانی است که او تصمیم می‌گیرد تا دیگر به دستورات پدرش پیروی نکرده در عوض جان دوستش را نجات دهد. بی‌شک این کمیک، بهترین کتاب کمیک کره‌ای است. البته که این کمیک یکی از پرفروش ترین کتاب های کمیک در طول تاریخ کره نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Watchmen

بهترین کمیک های تاریخ
بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید خواند, بهترین کمیک های تاریخ که قبل از مرگ باید بخوانید

کمیک Watchmen آخرین کمیکی است که از آن به عنوان برترین کمیک های تاریخ یاد می‌کنیم. در این کمیک، ما می‌توانیم شاهد گروهی از ابرقهرمانان باشیم که در شیوه انجام کارهای خود، کمی ناپایداری دارند. به همین دلیل است که شاید نتوانیم آن‌ها را ابرقهرمانان واقعی خطاب کنیم.

همچنین این کمیک با توجه به زمان انتشارش، نگاهی به جنگ ویتنام و جنگ سرد نیز داشته است. نگاه خاص این کمیک به ابرقهرمانان و وجود جنگ در این کمیک، دلیلی است که کمیک واچمن تبدیل به یکی از برترین کمیک های تاریخ شده است. همچنین لازم به ذکر است که این کمیک، یک کمیک پرفروش تمام دوران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های تاریخ

بهترین کمیک بوک در تاریخ کدام کمیک است؟

کمیک Watvhmen یکی از مشهورترین کمیک بوک ها در تاریخ است که با توجه به رتبه‌ بندی سایت Ranker، این کمیک بهترین کمیک بوک در تاریخ نامیده می‌شود.

بهترین کتاب کمیک کره ای کدام کمیک است؟

Bastard و یا به فارسی حرامزاده، نام مشهورترین کمیک بوک ها در کره است که توانسته به دلیل داستان بینظیرش بهترین کتاب کمیک کره ای نام بگیرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *