بهترین کمیک های مارول تاریخ ؛ مهم‌ترین کمیک های مارول که باید بخوانید

مارول کمیک‌های جذاب و خواندنی بسیار زیادی دارد. اگر قصد دارید تا با بهترین کمیک های مارول تاریخ آشنا شوید، تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید.

در حال حاضر و به لطف سینما، نام مارول بین عموم مردم بسیار آشنا است. اما افرادی هستند که نام مارول‌ را از دهه‌ها پیش به یاد می‌آورند. مارول نامی آشنا در صنعت کمیک بوک است و سال‌ها است که جزو بزرگ‌ترین ناشران کمیک بوک محسوب می‌شود. با توجه به قدمت مارول، انتخاب کمیک های برتر مارول کمی دشوار است. اما با این حال، قصد داریم تا نگاهی به آثار مارول انداخته و کمیک برتر مارول را از میان آن‌ها انتخاب نماییم.

بهترین کمیک های مارول تاریخ

مهمترین کمیک های مارول که باید بخوانید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های مارول تاریخ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ

اگر شما با دنیای سینمایی مارول آشنا هستید و از ترتیب دیدن فیلم های مارول اطلاع دارید، شاید آشنایی با برترین کمیک های مارول بتواند به شما کمک کند تا اشتیاق شما به تماشای فیلم‌های مارول نیز بیشتر شود.

همچنین خواندن مهمترین کمیک های مارول می‌تواند اطلاعات بسیار زیادی از شخصیت‌هایی به شما دهد که در سینما و تلوزیون آن‌ها را مشاده کرده‌اید. پس در ادامه با فیگار همراه باشید تا بهترین کمیک مارول را بشناسید.

Astonishing X-Men Vol. 1: Gifted

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, مهمترین کمیک مارول

مردان ایکس تاکنون نقش بسیار پررنگی در کمیک‌های مارول داشته‌اند. همچنین تعداد زیادی از کمیک‌های مربوط به مردان ایکس، در لیست برترین کمیک های مارول وجود دارند. کمیک Astonishing X-Men Vol. 1: Gifted، اولین شماره از Astonishing X-Men است که به نوعی یک ریبوت برای مردان ایکس به شمار می‌رود.

این کمیک، شخصیت کلوسوس را مجدداً احیا و به کمیک‌ها بازگرداند. این کمیک داستان شگفت انگیزی را روایت می‌کرد؛ همچنین در کنار داستانی شگفت انگیز، این کمیک توانست مقدمات خوبی برای به وجود آمدن عصر جدید کمیک‌ها باشد. پس کاملاً منطقی است که Astonishing X-Men Vol. 1: Gifted کمیک برتر مارول باشد.

بیشتر بخوانید:

Civil War

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, برترین کمیک مارول

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) محسوب می‌شود. اما باید بدانید که این فیلم، اقتباسی از کمیکی با نام Civil War و یا جنگ داخلی بوده است.

داستان این کمیک، در رابطه با قانون جدیدی است که در ایالات متحده تصویب شده است. این قانون جدید، نحوه فعالیت ابرقهرمانان را پوشش می‌دهد و باعث می‌شود تا ابرقهرمانان این اجازه را نداشته باشند تا سر از خود دست به اقدامی بزنند؛ انتقام جویان و یا هر ابرقهرمان دیگری، تنها می‌تواند بنا به دستورات دولت به فعالیت خود ادامه دهند و در غیر این صورت، مجرم شناخته می‌شوند.

در همین حین، گروهی از ابرقهرمانان به رهبری کاپیتان آمریکا با این قانون مخالفت می‌کنند. افراد موافق نیز در گروه مرد آهنی قرار گرفته و تلاش می‌کنند تا کاپیتان آمریکا را شکست دهند. در حینی که این دو گروه درحال مبارزه هستند، گروه مردان ایکس نیز وجود دارد که بی‌طرف است و باید برای اقدامات خود تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید:

The Punisher MAX

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, پرفروش ترین کمیک مارول

The Punisher MAX کمیکی نسبتاً متفاوت در لیست برترین کمیک های مارول است. اکثراً مارول را به جنگ‌های عظیم در میان کهکشان‌ها و به همراه گروهی بزرگ از ابرقهرمانان می‌شناسند. اما کمیک The Punisher MAX، داستانی با مقیاس بسیار کوچک را از پانیشر به همراه جرم و جنایت‌های خیابی روایت می‌کند.

این کمیک نیز ساختاری مشابه دیگر آثار مارول دارد؛ اما به جای موجوداتی که می‌توانند سیاره‌ها را ببلعند، این بار مردی خشمگین پا به خیابان‌های شهر می‌گذارد تا با جنایات مقابله کند. همچنین لازم به ذکر است که آرک داستانی این کمیک، یکی از منابع الهام و اقتباس شخصیت پانیشر در سریال بی‌باک بوده است. اگر هنوز سریال بی‌باک را مشاهده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌شود تا در نوشتار ترتیب دیدن سریال های مارول نتفلیکس با بی‌باک و همچنین سریال اختصاصی پانیشر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

The Infinity Gauntlet

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, پرفروش ترین کمیک های مارول

انتقام جویان: جنگ ابدیت و پایان بازی، بزرگ‌ترین فیلم‌هایی بودند که تاکنون توسط مارول ساخته شده‌اند. منبع اقتباس فیلم جنگ ابدیت نیز جزو کمیک‌هایی است که می‌توانیم آن را بهترین کمیک مارول بنامیم. این سری کمیک، دستکش ابدیت نام دارد و داستانی مشابه فیلم جنگ ابدیت را روایت می‌کند.

تانوس توانسته است تا به هر شش سنگ ابدیت دست یابد؛ اکنون، او تصمیم می‌گیرد تا برای جلب رضایت معشوقه‌اش، بانوی مرگ، نیمی از جهان را از بین ببرد. او این کار را انجام می‌دهد و نیمی از جهان را تنها با یک بشکن می‌کشد. اکنون، نوبت ابرقهرمانان باقی‌مانده است تا تانوس را متوقف کرده و نیمی کشته شده موجودات را مجدداً به زندگی بازگردانند. همچنین لازم به ذکر است که کمیک دستکش ابدیت، به دلیل حضور بخش عظیمی از ابرقهرمانان، جزو پرفروش ترین کمیک های مارول نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Wolverine

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, کمیک های برتر مارول

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، تعداد زیادی از کمیک‌های مردان ایکس جزو کمیک‌هایی هستند که می‌توانند مهمترین کمیک مارول نام بگیرند. اما اولین سری از کمیک‌های ولورین نیز جزو آن دسته است و برترین کمیک مارول نام می‌گیرد. نویسنده بزرگ کمیک، کریس کلرمونت، به همراه طراحی پیشکسوت با نام فرانک میلر همکاری کردند تا بتوانند این کمیک شاهکار را به وجود آورند.

این کمیک، داستان ولورین را در ژاپن و در مقابل یاکوزاها به نمایش می‌گذارد. او مسیر خود را ادامه می‌دهد تا در نهایت به دشمن شماره یک بی‌باک، گروه هند می‌رسد. همچنین باید بدانید که این کمیک، یکی از مهم‌ترین منابع الهام برای فیلم ولورین در سال 2013 بود.

بیشتر بخوانید:

Marvels

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, برترین کمیک مارول

Marvels یک سری کمیک بسیار بزرگ است که در میان کمیک های برتر مارول قرار می‌گیرد. این سری کمیک، در هر جلد به سراغ داستانی متفاوت از ابرقهرمانان مختلف می‌رود. داستان‌های مهم بسیار زیادی در کمیک‌های Marvels روایت‌ شده‌اند. از چهارشگفت انگیز در کهکشان، تا قتل گوئن استیسی توسط گرین گابلین! این داستان‌های مهم، کمیک‌های Marvels را تبدیل به مهمترین کمیک مارول کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

X-Men: Days Of Future Past

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, برترین کمیک مارول

X-Men: Days Of Future Past یکی دیگر از کمیک‌های مردان ایکس در لیست کمیک های برتر مارول است. کمیک مردان ایکس: روزهای گذشته آینده جزو کمیک‌های تاثیر گذار مردان ایکس است. این کمیک، باری دیگر به مخالفت با جهش یافته‌ها می‌پردازد. این‌بار، مردان ایکس تصمیم گرفتند تا به گذشته رفته تا بتوانند به نحوی جلوی این مخالفت‌ها را بگیرند.

مردان ایکس: روزهای آینده گذشته، نه تنها کمیک برتر مارول محسوب می‌شود، بلکه جزو بهترین فیلم‌های مارول نیز محسوب می‌شود. فیلمی با همین نام، در سال 2014 توسط کمپانی فاکس ساخته شده است که فیلمی تحسین شده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

X-Men: The Dark Phoenix Saga

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, برترین کمیک های مارول

اگرچه فاکس دو بار تلاش کرد تا اقتباسی سینمایی از حماسه ققنوس سیاه بسازد، اما هر دو بار شکست خورد. اما باید بدانید که کمیک‌ مردان ایکس: حماسه ققنوس سیاه، یکی از بهترین کمیک‌ها در تمام تاریخ مار است. در این کمیک، ژان گری تبدیل به ققنوس سیاه می‌شود و مهمترین کمیک مارول در رابطه با مردان ایکس را شکل می‌دهد.

ژان گری به قدرت بسیار زیادی دست می‌یابد. اما در همین هنگام است که جمله مشهور عموی پیتر پارکر، یادآور ذهن ما می‌شود؛ قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه دارد. اما ژان گری نتوانست از مسئولیت قدرت زیادی که به دست آورده است برآید و به راه بدی کشیده شد. اکنون مردان ایکس وظیفه دارند تا جلوی او ایستادگی کرده و مردم را نجات دهند. اما آن‌ها در همین حین، باید تصمیم سختی بگیرند و انتخاب کنند که آیا نجات‌‌ ژان گری ارزش این حجم از آسیب و خرابی را دارد؟ این تصمیمات، باعث شده است تا کمیک‌ مردان ایکس: حماسه ققنوس سیاه تبدیل به یکی از احساسی‌ترین کمیک‌های مارول شود!

بیشتر بخوانید:

Daredevil: The Man Without Fear

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, پرفروش ترین کمیک های مارول

فرانک میلر، طراحی است که بر شخصیت‌های بزرگی همچون بتمن و یا بی‌باک کار کرده است. البته که اکنون قصد داریم تا هنرنمایی او در کمیک Daredevil: The Man Without Fear را بررسی نماییم. کمیک Daredevil: The Man Without Fear، جزو مهم‌ترین کمیک‌های شخصیت‌ بی‌باک است که در دهه 1990 میلادی منتشر شد.

داستان Daredevil: The Man Without Fear از تصادف مت مورداک و نابینایی او آغاز می‌شود. سپس ما شاهد آموزش دیدن مت مورداک، توسط استیک هستیم و درنهایت با شخصیت‌های بسیار زیادی آشنا می‌شویم. فاگی، کینگ‌ پین و الکترا جزو شخصیت‌های مهمی هستند که در این کمیک دیده‌ می‌شوند. همچنین لباس موقت و جذاب مشکی بی‌باک، در این کمیک وجود دارد که ما در اقتباس سریالی این شخصیت نیز شاهد آن بودیم.

بیشتر بخوانید:

Daredevil: Born Again

بهترین کمیک های مارول تاریخ
بهترین کمیک های مارول تاریخ, پرفروش ترین کمیک های مارول

کمیک Daredevil: Born Again کمیک برتر مارول از لحاظ نمره محسوب می‌شود. فرانک میلر بر دوتا از بزرگ‌ترین کمیک‌های بی‌باک کار کرده است که هر دوی آن‌ها، پرفروش ترین کمیک مارول محسوب می‌شوند. کمیک اول، Daredevil: The Man Without Fear بود که بالاتر آن را شرح دادیم. این کمیک تمرکز ویژه‌ای بر کارج پیج داشت که کارتن خواب شده، و حتی تصمیم می‌گیرد تا هویت بی‌باک را به کینگ پین بفروشد!

اما کمیک دوم با نام Daredevil: Born Again، حکم یک انتقام را دارد. اکنون وظیفه بی‌باک است تا به سوی کینگ پین قدم گذاشته و او را شکست دهد. همانطور که بالاتر ذکر کردیم، این کمیک بهترین کمیک مارول از لحاظ نمره محسوب می‌شود. همچنین این کمیک، منبع اقتباس بسیار بزرگی برای فصل سوم سریال بی‌باک بوده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های مارول تاریخ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های مارول تاریخ

پرفروش ترین کمیک مارول کدام کمیک است؟

اولین کمیک مردان ایکس با نام  X-Men #1  با بیش از 8.2 میلیون نسخه، پرفروش ترین کمیک مارول در تمام تاریخ محسوب می‌شود.

بهترین کمیک مارول از لحاظ نمره، کدام کمیک است؟

کمیک Daredevil: Born Again بهترین کمیک بی‌باک و همچنین بهترین کمیک مارول از لحاظ نمره است و رتبه 1 لیست بهترین کمیک های مارول تاریخ را از آن خود کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *