اگه راست میگی زنده ماندن کدام شخص حتمی است؟! [+بهمراه جواب]

در تست هوش اتاقک امن یا معمای اتاقک امن ، در این تست هوش باید بگویید که کدام فرد زنده می‌ماند؟! در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش اتاقک امن

آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. زنده ماندن یا بقا در تست های هوش یکی از روانشناختی ترین تست‌های موجئد در سراسر دنیاست که یکی از آن‌ها را می‌توانید در این تست هوش تجربه کنید.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش اتاقک امن

آزمون اتاقک امن هوش منطقی شما را به چالش می کشد. آیا فکر می کنید بتوانید از پس این آزمون بربیایید؟!

تست هوش اتاقک امن
آزمون شناسی اتاقک امن

آزمون شناسی اتاقک امن

زمان را از دست ندهید. شما تنها 10 ثانیه وقت دارید. ما در فیگار برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید. فقط یک نابغه می تواند در کمتر از 5 ثانیه جواب تست هوش را بدهد.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش اتاقک امن را مشاهده کنید:

تست هوش اتاقک امن
آزمون شناسی اتاقک امن

این آزمون های هوش می توانند عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد. بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم.

.

.

تست هوش: فقط یک تیزبین میتواند فرد روانی را پیدا کند! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش:

بله پاسخ گزینه A است. شخصی که زنده می ماند اوست. زن دومی به دلیل نیش خوردن از تعداد زیادی زنبور زنده نمی ماند و زن سومی نیز به دلیل وجود گاز سمی بلافاصله جان خود را از دست خواهد داد.

تست هوش اتاقک امن
عکس تست هوش اتاقک امن

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *