تست تیزبینی: فقط یک تیزبین می‌تواند جوجه مرغ را کمتر از ۵ ثانیه پیدا کند! [+پاسخ]

ما امروز در فیگار تست هوش جدید برای شما قرار دادیم. این تصویرها بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا درک مغز شما از تصاویر و اشیاء را نشان می دهد.

در تصویر زیر شما باید جوجه پنهان شده در تصویر را در کمتر از ۵ ثانیه پیدا کنید. این تست های هوش و تست های تیزبینی به شما کمک میکنند تا سطح هوش و تیزبینی خود را بسنجید. انجام بازی های فکری، شما را باهوش تر می کند و عملکرد شناختی مغز شما را افزایش می دهد.

تست تیزبینی: فقط یک تیزبین می‌تواند جوجه مرغ را کمتر از ۵ ثانیه پیدا کند

  • تست تیزبینی جدید جوجه مرغ
تست هوش
تست تیزبینی جدید

آیا میدانید که انواع بسیاری از توهمات بینایی در محیط اطراف ما وجود دارند؟ این توهمات بیشتر در دسته توهمات فیزیولوژیکی، فیزیکی و شناختی طبقه بندی می شونداین تصویرها بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا درک مغز شما از تصاویر و اشیاء را نشان می دهد. پاسخ درست روبروی شماست؟ ما در ادامه مطلب پاسخ این تست تیزبینی را برای شما قرار دادیم که میتوانید آن را تماشا کنید:

.

.

.

.

پاسخ تست هوش

از نزدیک به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید جوجه ها را ببینیداگر نمی توانید جوجه ها را پیدا کنید، نگران نباشید. به تصویر زیر نگاه کنید.

بیشتر بخوانید:

اولین نفری باشید که جواب این معما را می‌دهد. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


One thought on “تست تیزبینی: فقط یک تیزبین می‌تواند جوجه مرغ را کمتر از ۵ ثانیه پیدا کند! [+پاسخ]

  1. بازیکن مراکشی با اون قیافه ی زشت و وحشتناکش و با اون مادر چاق و بی ریختش چقدر با غرور از یک دختر تماشاچی مراکشی خواستگاری میکنه و حتی زمان مراسم عقد خودش را نیز مشخص میکنه و بسیار جالب شد که جواب منفی گرفت آخه اون دختر زیبا چجوری می بایستی بعنوان یک همسر تحملش میکرد فوتبالیست هستی که هستی واسه خودتی چرا باید بهت جواب مًبت میداد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *