تست هوش : کدام یک از این زنان باردار همسر این مرد می باشد ؟ [+پاسخ معما]

امروز ما برای شمال یک تست هوش تهیه کرده‌ایم تا با استفاده از آن بتوانید ضریب هوشی خود را اندازه گیری کنید و از آن لذت ببرید.

یکی از بهترین سرگرمی های جذاب برای دورهمی و مهمانی ها معما است که البته می تواند میزان بهره هوشی افراد حاضر در دورهمی ها را نیز بسنجد. دورهمیها و میهمانیها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می‌باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد.

تست هوش : کدام یک از این زنان باردار همسر این مرد می باشد ؟

این آقا در یک تصادف حافظه خودش رو از دست داده و نمی‌تواند تشخیص دهد که همسرش که 7 ماهه باردار است کدوم یکی از این خانوم هاست. کدام یک از این زنان باردار همسر این مرد می‌باشد؟ آیا می‌توانید او را پیدا کنید؟

تست هوش
ضریب هوشی

پاسخ تست هوش

خانوم سمت راستی که لباس سبز پوشیده همسره آن آقا است. چون بند کفش‌هاش رو نتونسته ببنده و بنابراین واقعاً بارداره و واضح است که چند ماه دیگه فرزندش به دنیا میاد، اما خانوم وسطی کفش پاشنه بلند به پا کرده که اصولا برای خانوم های باردار سخته پس میشه نتیجه گرفت این خانوم باردار نیست. خانوم سمت چپی هم که از ظاهرش مشخصه تازه باردار شده و بچه اش 7 ماهش نیست.

تست هوش
ضریب هوشی

تست هوش : کدام یک از این زنان باردار همسر این مرد می باشد ؟

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *