دزدی که جنسیت زن دارد را پیدا کنید! [+عکس بهمراه جواب]

در تست هوش دزدان بانک یا معمای دزدهای بانک باید دزد زن را پیدا کنید. با ما و دو دزد بانک که یکی از آن‌ها زن می‌باشد، بمانید.

تست هوش پیدا کردن دزد زن

شما برای بررسی و ارائه پاسخ به این آزمون تنها 6 ثانیه فرصت دارید. ارائه پاسخ به آزمون شناسایی دزدهای بانک به این معناست که شما یک تیزبین واقعی هستید و هیچ جزئیاتی نمی تواند از مقابل چشمان شما مخفی بماند. کدام یک از دزدهای باک زن است؟

تست هوش بیشتر:

10 تست هوش که هر کسی را درگیر می‌کند [بهمراه جواب]

تست هوش دزدان بانک

  • تست هوش جدید
تست هوش دزدان بانک
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

تست هوش تصویری

شما باید تشخیص دهید که کدامیک از این سارقان در تصیویر آزمون شناسایی دزدهای بانک یک زن است؟ آیا اکنون برای جل این ازمون احساس آمادگی دارید. پس ذهن خود را آرام کنید و با دقت تمام به تصویر نگاه کنید. براموش نکنید 6 ثانیه بیشتر برای این آزمون فرصت ندارید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش دزدان بانک را تماشا کنید:

تست هوش دزدان بانک
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

این سوالات می توانند از یک سو توانائیهایی شناختی شما را مورد آزمایش قرار دهد و از سوی دیگر می توانید زمینه را برای یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز فراهم کند.

.

.

تست هوش : کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟ [+عکس]

.

.

جواب تست هوش

تست هوش دزدان بانک
تست هوش جدید, تست هوش تصویری

فردی که در تصویر آزمون شناسایی دزدهای بانک مشخص شده است یک زن است. به گلوی همه افراد حاضر در بانک نگاه کنید. مردان تصویر به وضوح در گلوی آنها سیب آدم ( (Adam’s appleبا برجستگی دیده می شود. مردان اغلب سیبک گلوی بزرگتری نسبت به زنان دارند و به همین علت صدای بم‌تر نسبت به زنان دارند. همچنین موی بلوند این زن از زیر نقاب بیرون زده است.


تست هوش بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *