تست هوش: کدام مراسم خواستگاری واقعی است؟! [+عکس]

در تست هوش مراسم خواستگاری واقعی یا معمای خواستگرای باید خواستگاری واقعی را تشخیص بدید . در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

تست هوش مراسم خواستگاری واقعی

تیزبنی و نکته سنجی برای رسیدن به پاسخ سوال به شما کمک زیادی می کند. آیا قادر به حل آزمون شناسایی موجود شبه انسان خواهید بود؟ دقت کنید، تمرکز کنید و سپس معمای تصویری را پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش مراسم خواستگاری واقعی

  • تست هوش تصویری
تست هوش مراسم خواستگاری واقعی
تست هوش تصویری, تست هوش جدید

تست هوش جدید

شما برای حل این آزمون باید تمام توجه و دقت خود را روی این معمای تصویر متمرکز کنید. باید بدانید که یک نابغه واقعی که بسیار نکته سنج و تیزبین است می تواند در کمتر از 5 ثانیه این معما را رمز گشایی و حل کند.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش خواستگاری واقعی را تماشا کنید:

تست هوش مراسم خواستگاری واقعی
تست هوش تصویری, تست هوش جدید

در تصویر آزمون شناخت مراسم خواستگاری واقعی شاهد دو تصویر مجزا از یک مراسم خواستگاری هستید. هر دو تصویر بسیار جالب و رمانتیک به نظر می رسند. اما یکی از تصویرها، یک مراسم ساختگی خواستگاری را به تصویر کشیده است! به نظر شما کدام مراسم خواستگاری ساختگی است؟!

.

.

موجودی که انسان نیست را پیدا کنید! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

تصویر سمت چپ یک مراسم خواستگاری ساختگی را به تصویر کشیده است. گویا دختر از قبل خبر دارد. هیچ اثاری از خجالت در چهره او دیده نمی شود. اما در تصویر سمت راست، صورت دخترک سرخ شده است. پسر با تگرانی منتظر واکنش دختر و جواب اوست. لذا این تصویر یک خواستگاری واقعی را به تصویر می کشد.

تست هوش مراسم خواستگاری واقعی
عکس تست هوش خواستگاری واقعی, تست هوش با جواب

تست هوش بیشتر:

تست هوش با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *