تست هوش: کدام زندانی درحال نقشه برای فرار است؟! [+عکس]

در تست هوش زندانی زرنگ یا معمای زندانی زرنگ باید زندانی که میخواهد فرار کند را تشخیص دهید. در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش زندانی زرنگ

آزمون شناسایی زندانی زرنگ یا معمای فرار از زندان که در فیگار منتشر می شوند به خوبی ذهن و مغز شما را وادار به فعالیت و ورزش نمایند.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش زندانی زرنگ

  • تست هوش فرار از زندان
تست هوش زندانی زرنگ
تست هوش فرار از زندان, تست هوش زندانی فراری

تست هوش زندانی فراری

به باور بسیاری همان گونه که جسم نیازمند ورزش منظم روزانه است، روح و روان و مغز ما نیز نیاز دارد تا هر روز ورزش کند. ورزش جسم و نحوه انجام آن کاملا مشخص است.  شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید ضمن ایجاد تمرین ورزشی برای مغزتان، زمینه رشد و توسعه مهارت های شناختی خود را نیز فراهم کنید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش زندانی زرنگ را مشاهده کنید:

 

به نظر شما کدامیک از زندانیان، چنین تصمیم داشته و اقداماتی را به صورت عملی شروع کرده است؟ اگر آماده هستید تصویر تست هوش زندانی زرنگ را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی این زندانی زرنگ تنها 5 ثانیه وقت دارید…

.

.

تست هوش: اگر زیر 5 ثانیه قاتل را تشخیص بدی یک نابغه هستی! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش:

برخی بلافاصله با دیدن نقشه روی میز زن و مرد در سمت راست مدعی شدند که مرد با بررسی نقشه زندان تصمیم به فرار دارد. اما آیا منطق اجازه می دهد که باور کنید مرد زندانی به راحت در حضور دیگران نقشه زندان را بررسی کند. احتمالا او به همراه همسرش نقشه خانه ای که به زودی خواهند ساخت را با خوشحالی بررسی می کند.

اما اگر به زندانی سمت چپ تصویر دقت کنید، متوجه خواهید شد که او تلاش دارد به زودی از زندان فرار کند. به همین خاطر در مرحله اول از همسرش خواسته است که سلاح سردی را وارد زندان کند. اگر به کیک تولد نگاه کنید متوجه تیغه چاقو خواهید شد.

تست هوش زندانی زرنگ
تست هوش فرار از زندان, تست هوش زندانی فراری

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *