اگر باهوشی جادوگر را بین زنان در عکس پیدا کن! [+بهمراه جواب]

تست هوش زنان جادوگر ؛ شبکه های اجتماعی هر روز در حال انتشار جدیدترین تست ها، پازل ها، سوالات هوش و بازی های فکر مشابه هستند.

تست هوش زنان جادوگر

اگرچه  آزمون شناسایی جادوگر، ساده به نظر می رسد،اما برای اینکه بتوانیم به آن پاسخ درستی بدهیم، نیاز به تمرکز بالا و استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستیم. پیدا کردن جادوگر بین زنان در این تست هوش از جالب‌ترین تست های هوش مرتبط با زنان و جادوگران است.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش زنان جادوگر

  • تست هوش تصویری
تست هوش زنان جادوگر
تست هوش تصویری, تست هوش جدید, عکس تست هوش زنان جادوگر

تست هوش جدید

این مطالب طرفدارن فراوانی در فضای اینترنت و شبکه های دارند. این مسئله از دو جهت قابل تأمل و اهمیت است. این بازی ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و یک گزینه عالی برای اوقات فراغت و همچنین تمرین و ورزش مغز.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش زنان جادوگر را مشاهده کنید:

تست هوش زنان جادوگر
تست هوش تصویری, تست هوش جدید, عکس تست هوش زنان جادوگر

طبق تحلیل شما، کدامیک از این زنان، می تواند یک جادوگر باشد؟ نظر خود را واضح بیان کنید! به یاد داشته باشید که شما برای حل این آزمون تنها 7 ثانیه وقت دارید. به دقت تصویر آزمون شناسایی جادوگر مشاهده و بررسی کنید.

.

.

تست هوش: اگر باهوش هستی سریع قاتل را تشخیص بده!! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

برخی اولین زن از سمت راست را جادوگر معرفی کردند. ان هم به دلیل در دست داشتن شیشه ای عجیب و غریب. اما اگر دقت کنید این شیشه فقط محتوی مقدار مایع حشره کش است برای از بین بردن سوسک خانگی و …

زن سمت چپ هم فقط قیافه جدی دارد و هیچ نشانه ای دیده نمی شود که او جادوگر است. اما اگر به زن وسطی و گربه او دقت کنید متوجه یک چیز عجیب خواهید شد. دندان های نیش گربه عجیب هستند. در اکثر فیلم ها، گربه های جادوگر دارای دندان های نیش بلند هستند.

تست هوش زنان جادوگر
تست هوش تصویری, تست هوش جدید, عکس تست هوش زنان جادوگر

تست هوش بیشتر:

تست هوش به همراه جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *