تست تیزبینی: اگه راست می‌گی قاتل رو پیدا کن! [+بهمراه جواب]

در تست تیزبینی قاتل فراری یا معمای قاتل فراری باید تشخیص دهید که کدام شخص یک قاتل فراری است. در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

تست تیزبینی قاتل فراری

این چالش را در 3  ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست تیزبینی قاتل فراری

شما برای رهایی از یک وضعیت ذهنی کرخت شده باید بتوانید این معماها و سوالات را رمزگشایی کنید تا از شرایط بحرانی زندگی یکنواخت خود بیرون بیایید.

تست تیزبینی قاتل فراری
تست هوش قاتل فراری, آزمون شناسی قاتل فراری

آزمون شناسی قاتل فراری

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویر.نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز  را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش قاتل فراری را مشاهده کنید:

تست تیزبینی قاتل فراری
تست هوش قاتل فراری, آزمون شناسی قاتل فراری

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر  روی 3 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر آزمون شناخت قاتل فراری نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 3 ثانیه قاتل فراری را در آزمون شناخت قاتل فراری شناسایی کنید.

.

.

تست هوش: آیا این مرد به همسرش خیانت کرده است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

دختر تصویر آزمون شناخت قاتل فراری، یک قاتل فراری است. کافی است به تصویر نصب شده بر روی دیوار دقت کنید. او تحت تعقیب است و یک نگاه تیزبین بلافاصله در یک نگاه می توانست، قاتل فراری را شناسایی کند.

تست تیزبینی قاتل فراری
تست هوش قاتل فراری, آزمون شناسی قاتل فراری

تست تیزبینی تصویری


One thought on “تست تیزبینی: اگه راست می‌گی قاتل رو پیدا کن! [+بهمراه جواب]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *