تست هوش: کدام فرد در میان زامبی ها سالم است؟! + [جواب معما]

در تست هوش انسان سالم یا معمای انسان سالم شما باید تشخیص دهید کدام فرد در میان رامبی ها سالم است؟! در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش انسان سالم

اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش انسان سالم

  • تست تیزبینی انسان سالم
تست هوش انسان سالم
تست هوش جدید با جواب, تست تیزبینی انسان سالم

تست هوش فرد سالم

سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی انسان سالم ، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش انسان سالم را مشاهده کنید:

تست هوش انسان سالم
تست هوش جدید با جواب, تست تیزبینی انسان سالم

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی انسان سالم، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید.

در تصویر آزمون شناسایی انسان سالم شما سه شخص را می بینید. در نگاه اول، هر سه این افراد عادی به نظر می رسند. اما اگر خوب دقت کنید از میان این سه نفر، فقط یکی انسان سالمی است و زامبی نیست. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی انسان سالم نگاه کنید.

.

.

تست هوش: کدام خدمتکار یک خون آشام است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

فرد اول از سمت راست یک زامبی است. چشمان قرمز او مشخصی است. فرد وسطی نیز زامبی است. به دستانش نگاه کنید. استخوان انگشت او مشخص است. تنها فرد سالم در میان سه فرد درون تصویر آزمون شناسایی انسان سالم، فرد سمت چپ است.

تست هوش انسان سالم
تست هوش فرد سالم, عکس تست هوش انسان سالم

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *