پخش زنده بدون سانسور و رایگان آمریکا و ولز 30 آبان در جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده امریکا ولز 30 آبان 1401 بهمراه لینک خارجی بدون سانسور از سری بازی‌های جام جهانی 2022 قطر را می‌توانید از طریق وبسایت فیگار قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

پخش زنده بدون سانسور بازی فوتبال آمریکا و ولز

پخش زنده آمریکا و ولز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ یا به عبارت دیگر پخش زنده بازی آمریکا و ولز امشب دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را می‌توانید از طریق لینک‌های موجود در انتهای این نوشتار ببینید و از آن‌ها لذت ببرید.

پخش زنده بدون سانسور و رایگان آمریکا و ولز

پخش زنده آمریکا و ولز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را با ما در انصاف ورزشی دنبال کنید. دو تیم امشب در نخستین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آمریکا و ولز امشب و از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در سومین بازی روز دوم جام جهانی در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی آمریکا و ولز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی امریکا و ولز 30 آبان 1401

پخش زنده بازی آمریکا ولز 30 آبان 1401

پخش زنده امریکا و ولز 30 آبان 1401

پخش زنده آمریکا و ولز 30 آبان 1401

تیم ملی ولز، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. گرت بیل بیش از پیش برای بازی در این جام انگیزه دارد. آنها در 5 دیدار اخیر خود 4 شکست و یک تساوی به دست آورده‌اند. آماری که ناامیدکننده به نظر می‌رسد؛ اما ولزی‌ها به معجزه اعتقاد دارند و گاهی معجزه را رقم زده‌‌اند. بنابراین باید دید، آیا آنها در اولین دیدار، اولین بانی اولین معجزه جام خواهند بود یا خیر.

آمریکا رده شانزدهمی در رنکینگ فیفا و ولز رده نوزدهمی قاعدتا باید بازی نزدیک و پایاپی داشته باشند. تیم ملی آمریکا به عنوان یکی از تیم‌های نسبتا با کیفیت منطقه آمریکای شمالی که عملکرد خوبی در سالیان اخیر داشته، در ۵ بازی آخر خود سه تساوی با عربستان،‌ السالوادور و اوروگوئه، ۱ باخت به ژاپن و ۱ برد برابر گرنادا کسب کرده است.

بیشتر ببینید:

خلاصه بازی قطر و اکوادور ؛ قطر 0 – اکوادور 2 [+فیلم]

پخش زنده سایر بازی‌های فوتبال امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *