پخش زنده بازی هلند و آمریکا 12 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

در سایت فیگار میتوانید پخش زنده بازی هلند و آمریکا را به صورت رایگان و آنلاین تماشا کنید. پخش زنده بازی آمریکا هلند 12 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی آمریکا هلند 12 آذر 1401

  • پخش زنده بازی آمریکا و هلند

پخش زنده بازی آمریکا و هلند

اگر برای دیدن فوتبال زنده هلند و آمریکا و دریافت نتایج زنده فوتبال به تلویزیون دسترسی ندارید فیگار این امکان را فراه کرده تا بازی زنده فوتبال را برای تمام کاربران از طریق اینترنت فراهم کند. شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود و از اینترنت به راحتی پخش آنلاین بازی هلند آمریکا را از فیگار تماشا کنید. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال آمریکا و هلند را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی  آمریکا هلند 12 آذر 1401

پخش زنده بازی  آمریکا هلند 12 آذر 1401

پخش زنده بازی آمریکا هلند 12 آذر 1401

پخش زنده بازی آمریکا هلند 12 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم لاله های نارنجی هلند که پس از یک دوره غیبت در جام جهانی حضور پیدا کرده است . همانطور که انتظار می رفت در طول بازی های مرحله ی گروهی شاهد عملکرد خوبی از این تیم بودیم و تقویت خط دفاعی این تیم کاملا نمایان بود. بازیکنانی مانند گاکپو ، کلاسن و دی یونگ بسیار خوش درخشیدند .

در آن سوی میدان ، آمریکا با عبور از فراز و نشیب های زیاد و شکست تیم ملی ایران ، موفق شد از گروهش صعود کند. آمریکا تیم پر سابقه ای در جام جهانی نیست اما در این دوره از رقابت ها ، شاگردان کم سن و سال برهالتر نشان دادند که برای کسب افتخارات بیشتر خواهند جنگید.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی هلند و آمریکا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *