بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان [بازی‌هایی که شما را پولدار می‌کنند]

خرید بیت کوین بدون‌ شک یکی از دغدغه‌های جدی انسان‌های عصر تکنولوژی است؛ بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان این امر را برای شما آسان کرده.

این روزها بیشتر وب‌ سایت‌ های خبری بازی‌ های کازینو پر از مقالاتی در مورد بازی‌ های ارز دیجیتال است که بازیکنان می‌توانید با بازی‌ کردن cryptocurrency یعنی پول نقد آنلاین به دست آورند.

بیت کوین را می‌توان در بین رمزارز‌های دیگر، به عنوان مشهورترین رمزارز (Cryptocurrency) جهان معرفی نمود. از آنجایی که سن ظهور این ارز دیجیتال در بازار سرمایه‌گذاری آنلاین به بیش از یک دهه می‌رسد، اما هنوز هستند افرادی که اطلاعات زیادی از این رمزارز ندارند. در این مقاله قصد داریم تا برای شما کاربران محترم، به معرفی بازی های کسب Bitcoin بپردازیم.

بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان

در ادامه فهرستی از بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان را که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت، می‌توان مشاهده کرد.

مقاله مکمل:

هر آنچه که می‌خواهید درباره هوش مصنوعی، سینما و ChatGPT بخوانید کلیک کنید.

بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان [بازی‌هایی که شما را پولدار می‌کنند]
بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان [بازی‌هایی که شما را پولدار می‌کنند]
شاید سوال پیش آید که واقعا می‌توان از طریق بازی‌ پول دیجیتالی به دست آورد؟ جواب این سوال حداقل در دنیای بیت‌ کوین بله است. بازی‌‌ های بیت‌ کوین و استخراج ارز دیجیتالی زیادی برای اندروید و IOS وجود دارند که شما می‌توانید با بازی‌ کردن بیت‌ کوین کسب کنید. اگر شما هم به خرید بیت کوین علاقه دارید تا انتهای این مقاله را بخوانید.

Gamefaucet

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان

سایت بازی Gamefaucet  یکی از بهترین سایت های آنلاین است که با داشتن صدها کاربر آنلاین و همچنین پرداخت های منظم توانسته است محبوبیت مناسبی بین کاربران به دست آورد. در این سایت 5 بازی با محیط گرفیکی بسیار ساده و کم حجم قابل مشاهده می‌باشد و بعضی بازی های نیاز به داشتن تمرین برای افزایش مهارت است که یکی از آن بازی ها بازی معروف Buble Shooter است.

SaruTobi

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های که بیت کوین رایگان میدهند

اگر اهل بازی‌ های فلش هستید این بازی می‌تواند برای شما مناسب باشد. SaruTobi درباره یک میمون است که پرواز می‌کند و وظیفه شما هم این است که سکه‌های روی صفحه را جمع‌ آوری کنید. حال به این فکر کنید سکه‌هایی که با پریدن میمون از روی صفحه جمع می‌کنید، بیت‌کوین باشد. این بازی را برای همه جذاب‌ تر می‌کند. شما می‌توانید این بازی را از گوگل پلی دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

Tremor Games

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های که بیت کوین رایگان میدهند

رده بازی‌های فلش یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها هستند، اما نمی‌توان گفت این بازی‌ها می‌توانند پول بیشتری در اختیار شما قرار دهند. سایت Tremor Games در نگاه اول یک سایت بازی آنلاین معمولی به نظر می‌رسد اما در حقیقت می‌توانید با آن بیت کوین برنده شوید. هنگامی که موجودیتان از حد تعیین شده بیشتر شود می‌توانید پولتان را از سایت برداشت کنید.می‌توان گفت این تنها تفاوت این بازی با دیگر سایت‌های بازی‌های آنلاین است.

Crypto Planet

بهترین بازی کسب بیت کوین رایگان
بهترین بازی کسب بیت کوین رایگان

بازی استخراج بیت کوین Crypto Planet: در این بازی بلاک‌چین، شما می‌توانید به اکتشاف در یک سیاره بپردازید و از آنجا کریستال استخراج کنید. روش استخراج هم به این صورت است که باید وسیله حفاری خود را روی کریستال‌ها قرار دهید؛ سپس چند ساعت طول می‌کشد تا بتوانید کریستال‌ها را جمع‌آوری کنید.

با استفاده از این کریستا‌ل‌ها می‌توانید یک سری صندوقچه بخرید که در واقع از طریق همین صندوقچه‌ها ارز دیجیتال دریافت می‌کنید. ارزهای دیجیتال کسب شده در بازی را می‌توانید در کیف پول اختصاصی داخل بازی ذخیره کنید. اما امکان انتقال آنها به هر کیف پول دیگری نیز وجود دارد.

Rollercoin

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های کسب بیت کوین رایگان

RollerCoin یک بازی شبیه‌ ساز استخراج بیت کوین است که در آن بازیکنان می‌توانند برای به دست آوردن بیت کوین با دوستان خود رقابت کنند. این بازی از ایده استخراج بیت کوین پیروی می‌کند اما بازیکنان به جای کامل کردن محاسبشان پیچیده، می‌توانند وظایفی را انجام دهند، ماموریت‌ ها را بر عهده بگیرند، مهارت‌های خود را افزایش دهند و با بازی کردن بیت کوین به دست آورند.

این بازی یک تجربه منحصر به فرد در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که در آن بازیکنان با وظایف واقعی مثل قبوض برق، تعمیر مرکز داده، اجاره و هزینه‌های تهویه هوا سر و کار دارند. برای افزایش قدرت استخراج خود می‌توانند ماموریت‌ های جانبی انجام دهند، وظایف کوچک را به اتمام برسانند، مرکز داده خود را ارتقا بدهند و کارهای دیگری که با توجه به مهارت‌های خود می‌توانند انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

Spark Profit

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی بیت کویین محور که شما را پولدار می‌کنند

Spark Profit یک اپلیکیشن تعاملی و سرگرمی پیش‌ بینی بازار بیت کوین است. این شبیه‌ ساز خرید و فروش مالی به افراد این امکان را می‌دهد که بازار های پولی واقعی مانند FX و بازار های ارز های دیجیتال را پیش‌ بینی کنید. هرچه پیش‌ بینی‌های فرد درست‌ تر باشد، امتیاز بیشتری به دست می‌آورد. وقتی امتیاز های هر فرد به حد نصاب رسید، می‌تواند آن‌ها را به صورت بیت کوین دریافت کند. کسب بیت کوین با بازی Spark Profit که در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد بسیار لذت‌ بخش است.

این بازی مدعی است که تاکنون بیش از نیم میلیون دلار جایزه به کاربران پرداخت کرده است. این اپلیکیشن برای بیش از صد هزار کاربر خود پرداخت‌های هفتگی در نظر گرفته و منابع و آموزش‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه خرید و فروش موفقی داشت باشید. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید.

Legends of Cleopatra

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های کسب بیت کوین رایگان

Legends of Cleopatra‌ یکی از آخرین و ابتکاری‌ترین بازی‌های بیت‌ کوین است. ‌Legends of Cleopatra‌ یکی بازی‌ پازلی است که علاوه بر آن  ماجراجویی هم در این بازی وجود دارد. نماد‌ های داخل بازی دستگاه‌ های شبیه به مصر باستان هستند و حتی گرافیک ‌و صدا و نوآورانه بودن این بازی آن را یکی از جالب‌ ترین بازی‌ های‌ بیت کوین سال ٢٠١٨ کرده است. ‌

Tiki Tumble

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی بیت کویین محور که شما را پولدار می‌کنند

در این بازی مهره‌های درست را کنار هم قرار دهید تا به مرحله بعدی بروید. این یک بازی رایج است، معروف‌ ترین آنها هم ‌کندی‌ کراش است که بسیار معروف است. اگر از علاقه مندان این سبکها  هستید و از آنها لذت می‌برید، ما ‌Tiki Tumble‌ به شما پیشنهاد می‌کنیم. تا در کنار لذت بردن بیت‌ کوین هم به دست آورید.

بیشتر بخوانید:

Nord’s War

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های کسب بیت کوین رایگان

Nord’s War‌ یکی بازی‌های پازلی کارتی است. یک نبرد جنگی که با استفاده از کارت‌ها باید ‌انجام دهید. این بازی ترکیب یک بازی کارتی با یک بازی فانتزی است. اگر از علاقه مندان این سبک از بازی هستید این ‌بازی می‌تواند گزینه‌ خوبی برای شما باشد. علاوه بر این بیت‌ کوین هم که جزو لاینفک این بازی‌ است. ‌

بیشتر بخوانید:

Blackjack

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های کسب بیت کوین رایگان

بازی بلک‌ جک نوعی ورق‌ بازی مقایسه‌ای بین بازیکن و کارت‌ پخش‌ کن است که با استفاده از یک تا هشت دسته کارت ۵۲ تایی انجام می‌شود. بازی Blackjack همیشه یکی از بهترین راه‌ ها برای درآمدزای بوده است، به‌ خصوص اگر در اسرار استراتژی این بازی حرفه‌ای یاشید. این بازی به شما امکان این را می‌دهد که مهارت‌ های خود را برای تست و بازی‌کردن بازی‌های Blackjack برای به دست آوردن پول واقعی بسنجید.

Bitcoin Alien Run

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های کسب بیت کوین رایگان

بازی Bitcoin Alien Run یک بازی موبایلی محبوب برای کسب بیت کوین است که با آن بازیکنان می‌توانند یک بازی تعقیب و گریز ۲ بعدی را روی موبایل خود انجام داده و در حین بازی، بیت کوین به دست آورند. در این بازی بازیکنان هر روز به ماموریت‌ های منحصر به فرد Danied D’Alien پیوسته و اگر بتوانند ماموریت‌ها را به انجام برسانید، بیت کوین پاداش می‌گیرند.

Altcoin Fantasy

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بهترین بازی برای کسب درآمد

بازی Altcoin Fantasy یک شبیه‌ ساز رایگان خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در محیطی بدون ریسک، خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال را یاد بگیرند. این بازی که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد، و برای کاربران آمریکا و کانادا قابل دسترسی است اما برنامه‌هایی برای توسعه آن در آسیا هم وجود دارد.

بازی Altcoin Fantasy یک رابط کاربری قدرتمند دارد که مشابه با سایت‌ های ورزشی است. این سایت شامل مسابقات هفتگی و ماهانه‌ است که افراد می‌توانند با شرکت در آن‌ها، بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال مثل اتر (ETH)، لومنز (XLM) و بقیه آلت کوین‌ها را جایزه بگیرند. در این بازی ۸۲۰۰۰ بازیکن وجود دارد که تا به امروز چیزی بالغ بر ۲۵۰۰۰ دلار جایزه دریافت کرده‌اند. Altcoin Fantasy راهی برای خرید و فروش با دلار مجازی و برنده شدن بیت کوین در اختیار افراد قرار می‌دهد.

Spells of Genesis

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بهترین بازی برای کسب درآمد

بازی Spells of Genesis یکی از قدیمی‌ ترین بازی‌های کسب بیت کوین تا به این تاریخ است. این بازی ترکیبی از بازی کارت با خصوصیات دستگاه‌ های بازی سکه‌ای است. این بازی رایگان بر مبنای فناوری بلاک چین است که به بازیکنان امکان جمع‌ آوری، خرید و فروش و ترکیب گوی‌ ها برای طراحی قوی‌ترین فضای بازی و تست آن‌ها در برابر سایر رقبا را در حین کشف دنیای افسانه‌ای Akian را می‌دهد.

در این بازی بازیکنان می‌توانند آیتم‌ها و کارت‌های بازی را روی بلاکچین داشته باشند. در نتیجه کسب بیت کوین با بازی برای بازیکنان به صورت مستقیم میسر خواهد بود. همچنین می‌توانند کارت‌های بلاک‌چین جمع‌آوری کنند که در واقع دارایی‌های دیجیتال بازیکنان هستند که می‌توانند آن‌ها را روی بلاک چین بیت کوین ذخیره کرده یا در خارج از بازی آن‌ها را مبادله و خرید و فروش کنند.

بیشتر بخوانید:

Satoshi Quiz

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های کسب بیت کوین رایگان

بازی Satoshi Quiz یک بازی رایگان تحت وب است که در آن بازیکنان می‌توانند با پاسخ دادن به سوالات مختلف از هر زمینه‌ای، بیت کوین به دست آورند. بابت هر سوالی که به درستی پاسخ بدهند، جایزه‌ای به ارزش ۱۰۰ ساتوشی برنده خواهند شد.

بازیکنان برای کسب بیت کوین با بازی Satoshi Quiz باید وارد سایت شده و در بین سه کاربر اولی باشند که به سوالات پاسخ درست می‌دهند. جایزه‌ها بر اساس یک سیستم طبقه‌ بندی شده داده خواهند شد و از یک سوال تا سوال بعدی، متفاوت هستند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند از میان پاداش‌ های روزانه، هفتگی و ماهانه، یک گزینه را انتخاب کنند. بهترین بازی برای کسب درآمد همین بازی است که باید به آن توجه بیشتری را داشته باشید.

Bitcoin Flip

بازی های کسب بیت کوین رایگان
بازی های کسب بیت کوین رایگان

بازی Bitcoin Flip یک بازی شبیه‌ ساز صرافی بیت کوین است که در آن اصول اولیه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را فراگرفتهاست. این شبیه‌ ساز رایگان به بازیکنان این امکان را می‌دهد که طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال شامل بیت کوین کش، اتر و استلار و سایر آلت کوین‌ها را خرید و فروش کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

نظر شما درباره نوشتار کسب بیت کوین با بازی چیست؟ شما کدام یک از راه ها یا بازی ارز دیجیتال را انجام داده اید؟ شما چه روشی یا بازی هایی را برای دریافت ارز دیجیتال یا استخراج بیت کوینی می‌شناسید؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


6 thoughts on “بهترین بازی های کسب بیت کوین رایگان [بازی‌هایی که شما را پولدار می‌کنند]

  1. یک ارائه دهنده کیف پول میکرو است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از طریق فاست ها و سایت های دیگر پرداخت وجه را دریافت کنید و وقتی به حد کافی رسید به کیف پول اصلی خود منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *